سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۵۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

پرچم فتح رژیم صهیونیستی بر دوش ایران اسلامی است

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ

به گزارش خبرنگار سهیل سنقر حجت الاسلام و المسلمین اله رضا اکبری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا انسان را عزیز می‌کند و ازجمله راهکار‌های دستیابی به تقوای واقعی عمل به منابع دینی است.

 

وی ضمن اشاره به روز بیست و نهم فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: نیرو‌های مسلح به واسطه زیر پرچم ولایت و امامت و زیر پرم مرجعیت، در دنیا عزیز شدند.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی در ادامه بیان کرد: شهدایی مثل ‌امیر سپهبد صیاد شیرازی‌، امیر سپهبد کرمی، شهید عباس دوران، شهید بابایی، شهید ستاری تاریخ ساز شدند و جامعه بشریت ابهت شهداء را هیچگاه فراموش نمی‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقتدار این عظمت این شجاعت این تدبیر و تیزهوشی، از کجا به دست آمد، از راه تقوا، علاوه بر اینکه یک شخصیت نظامی بودند انسان‌هایی خودساخته بودند نام آن‌ها و راهشان افتخارآفرین است و این امر در سایه تقواست.

 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری عنوان کرد: دشمن که جرأت تعرض به خاک ایران اسلامی را ندارد در سوریه کنسولگری ما را زدند چند نفر از سرداران عزیز مستشار، در سوریه به شهادت رساندند.

 

خطیب نماز جمعه سنقروکلیایی گفت: ما پایگاه عین الاسد را با خاک یکسان کردیم، خوده ترامپ قمارباز گفته بود ما ۵۲ نقطه را می‌زنیم این‌ها نتوانستند دست از پا خطا بکنند این اقتدار، ذوالفقار‌ امیرالمؤمنین است. پرچم فتح اسرائیل بر دوش ایران اسلامی خواهد بود هیچکس در این جایگاه قرار ندارد.

 

وی بیان کرد: ما در مقابل هرکسی با منطق خودش نه، بلکه بر اساس عدالت و دستور دین برخورد می‌کنیم.

 

وی تأکید کرد: ما هنوز به میدان نیامده‌ایم ما فقط خواستیم تنبیه کنیم با این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حیثیتی برای آمریکا نماند این کشور‌های نکبت و حقیر امثال عربستان سعودی امارات و بعضی کشور‌های عربی باید بدانند آمریکا کسی نیست بشود پشت او ایستاد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۲۲:۱۷

🔹به گزارش خبرنگار سهیل سنقر در راستای دفاع مشروع نیرو‌های مسلح ایران مقتدر اسلامی به ویژه سپاه عظیم القدر و پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، راهپیمایی و تظاهرات سراسری پس از اقامه نمازجمعه امروز ۳۱ فروردین‌ماه همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۱۶:۱۳

🔹به گزارش خبرنگار سهیل سنقر نماز عبادی سیاسیِ جمعه این هفته ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام والمسلمین اله رضا اکبری در مسجد جامع سنقر برگزار شد.

 

🔸همچنین به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، امیر سرتیپ دوم عباس حضرتی فرمانده تیپ ۳۵ نیروی مخصوص نزاجا سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بودن

د.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۱۵:۵۹

🔹سرهنگ فرامرز منصوری از کشف ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر تریاک در شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.

 

🔸فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس سنقروکلیایی از فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

🔹وی ادامه داد: مأموران پلیس مواد مخدر شهرستان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی و مشاهده قاچاقچی مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پراید نقره‌ای رنگ در محور کرمانشاه - سنقروکلیایی شده و طی عملیاتی موفق به توقیف آن شدند.

 

🔸سرهنگ منصوری تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از داخل خودرو، ۳ کیلو ۵۰۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف و یک نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۱۲:۰۲

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد نیوز در پی عملیات غرور آفرین علیه رژیم منحوس اظهار داشت: عملیات وعده صادق شبکه تحلیلی و محاسباتی اسرائیل را باعمق جدیدی از ترس و ابهام روبرو کرد.

 

وی افزود: این حمله به دست توانای پاسداران انقلابی مجاهد و سایر نیرو‌های مسلح در واکنش به حمله اسراییل غاصب به سفارت ایران در دمشق انجام شد.

 

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: این عملیات ضمن ایجاد شوق و‌ امید در دل دوستداران نظام اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان گام بلندی بود در جهت ایجاد نظم و قاعده جدید در برابر اسرائیل گستردگی پاسخ ایران مقتدر اسلامی و حمایت همه جانبه مردم ایران از نیرو‌های مسلح علی الخصوص فرزندان در سپاه مقتدر است.

 

وی گفت: اقدام درست و مقتدرانه ایران اسلامی در دفاع از تمامیت، و منافع ملی جمهوری اسلامی، به جهت تنبیه مستکبران و رژیم منحوس و ایجاد ثبات در منطقه بوده است.

 

قربانی ادامه داد: کشور اسلامی ایران به مستکبران و رژیم منحوس اسرائیل به فهماند که سامانه پدافندی رژیم اسرائیل توان مقابله لازم را ندارد و ثابت شد که رژیم اسرائیل قدرت و پایداری ندارد و رو به افول و سقوط است.

 

وی با بیان اینکا رژیم منحوس صهیونیستی از زمان عملیات طوفان الاقصی فهمید که روبه افول و فروپاشی است عنوان کرد: اسرائیلی‌ها یک شب سراسر رعب و وحشت را تجربه و احساس کردند حمله ایران باعث ایجاد تلفات قابل توجه و تبعات آن گسترده خواهد بود.

 

فرماندار شهرستان سنقر مطرح کرد: حمله به اسرائیل سیلی و تودهنی محکمی به جبهه استکبار بود، و اگر هم دوباره دست از خطا کند ضربه بدتر از این را می‌خورد.

 

وی در پایان تأکید کرد: از لحاظ نظری و عملی سپاه پیام مهمی را برای همه جهانیان در برداشت پیام اقتدار عظمت شکوه ایران اسلامی و ذلت و خفت و خواری برای اسراییل امریکا و همه خیانتکاران است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۰۹:۴۹