سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۷۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

 

🔹نماز جمعه این هفته سنقروکلیایی به امامت حجت‌ الاسلام والمسلمین اکبری و سخنرانی پیش از خطبه سرهنگ پاسدار شهرام یاری فرمانده سپاه ناحیه سنقر در مسجد جامع سنقر برگزار شد.

 

🔸شایان ذکر است در پایان مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، میز خدمت با حضور مسئولین شهرستان سنقروکلیایی برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۰۲ ، ۱۸:۴۷

به گزارش سهیل سنقر نماز جمعه این هفته سنقروکلیایی ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در مسجد جامع سنقر ، به امامت حجت‌ الاسلام والمسلمین اکبری امام جمعه شهرستان برگزار خواهد شد.

 

گفتنیست دکتر سرهنگ پاسدار شهرام یاری فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته سنقر می باشد.

 

از نمازگزاران عزیز درخواست می شود حتی الامکان با وضو در مصلی نماز جمعه حاضر و در راستای رعایت مسائل بهداشتی مُهر شخصی نماز و زیرانداز همراه خود داشته باشند.

 

شایان ذکر است در پایان مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته میز خدمت با حضور مسئولین شهرستان سنقروکلیایی برگزار می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۰۲ ، ۰۷:۵۰

مزار شهدای سنقروکلیایی غبار روبی و گلباران شد

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۹:۳۲ ب.ظ

🔹به گزارش سهیل سنقر ظهر امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان مزار شهدای سنقروکلیایی‌ غبار روبی و گلباران شد. 

 

🔸حاضرین در این مراسم با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای والامقام شهرستان سنقروکلیایی ادای احترام کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۲ ، ۲۱:۳۲

همایش تجلیل از ایثارگران در سنقروکلیایی

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ

🔹به گزارش سهیل سنقر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه سنقر مراسم تکریم و تجلیل از خانواده شهداء، ایثارگران و رزمندگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شبستان حرم مطهر امامزاده احمد علیه السلام شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۲ ، ۲۰:۳۱

🔹به گزارش سهیل سنقر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسئولین شهرستان سنقروکلیایی به همراه بسیجیان سپاه ناحیه سنقر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین اکبری دیدار و گفتگو کردند.

 

🔸در این دیدار که نماینده مردم سنقروکلیایی و دیگر مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند، سرهنگ پاسدار شهرام یاری فرمانده سپاه ناحیه سنقر ضمن تبریک فرارسیدن این هفته به تشریح برنامه های اجرایی در طول این هفته پرداخت.

 

🔹حجت الاسلام والمسلمین اکبری در این مراسم با بیان اینکه شهداء و رزمندگان اسلام یک لحظه از یاد خدا غافل نبودند، بیان داشت : مسئولین امروز باید شهداء را الگو و سرمشق قرار داده و همیشه باید رضایت خداوند را ملاک قرار دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۲ ، ۱۸:۰۰