سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۷۸ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

 

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ علی عزتی مقدم از تهران به مدت سه شب در شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۲۱:۵۰

جلسه شورای اداری به منظور بررسی مشکلات روستاهای دهستان گاورود در بخش مرکزی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا ، اعضای شورای اداری ، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این دهستان در مسجد روستای ده رضوان برگزار شد.

 

در این جلسه هر یک از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای این بخش به بیان نظرات و مشکلات روستاها پرداختند که در حضور مسئولین شهرستان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

 

مشکلات حوزه آب شرب روستایی، برق، مخابرات، اجرای طرح های هادی، تخصیص اعتبار به پروژه های عمرانی، فضاهای ورزشی و فرهنگی و بیمه کشاورزی از مهمترین مباحثی بود که در این جلسه مطرح گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۸:۵۹

در ادامه دیدارهای مدیران کل استان با مسئولین سنقروکلیایی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر و مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه مدیران شهرستانی با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقروکلیایی دیدار و گفتگو کردند.

 

در این نشست که بخشدار مرکزی ، مدیران و کارشناسان شهرستان حضور داشتند مسائل و مشکلات حوزه جمعیت هلال احمر و ورزش و جوانان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت. 

 

نوسازی و تجهیز امکانات حوزه ورزشی و هلال احمر، اختصاص تجهیزات و امکانات بیشتر به شهرستان در این حوزه ها، افزایش تعداد پایگاه های امداد و نجات، پایش و نگهداری انبار های ذخیره هلال احمر از اهم مواردی بود که در این نشست مطرح گردید. 

 

همچنین در پایان مسئولین شهرستان و استان از مجموعه ورزش و جوانان و همچنین انبار هلال احمر شهرستان بازدید کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۴:۱۲

رضا داوودی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به همراه برخی از کارشناسان با حجت الاسلام و المسلمین حسینی کیا نماینده مردم سنقروکلیایی و فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار مسائل و مشکلات این حوزه از جمله حفر چاه آب شرب برای شهر سنقر، تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی روستایی، رفع مشکلات کمبود آب شرب روستاهای خیاران، شمسک، اکبر آباد، سرخم، تپه اسماعیل و...، تکمیل مجتمع آگاهان و هفت روستای این مجتمع، تصفیه خانه آب شرب شهر سنقر بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری، تصفیه خانه فاضلاب شهر سنقر و روستای فارسینج، صدور مجوز زیرساخت فاضلاب ناحیه کارگاهی جان احمد، پروژه آبرسانی به شهر سطر و انجام تملک زمین مورد نیاز برای حفر چاه از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۰۱ ، ۲۱:۰۵

​​​​​​سرهنگ پاسدار عباسعلی خسروی در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اظهار داشت : به مناسبت طرح‌ ویژه شب یلدا و کمک به نیازمندان سنقروکلیایی تعداد ۱۱۲۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۳ میلیون ریال می باشد افزود : این بسته ها توسط سپاه ناحیه سنقر تهیه و با مشارکت فرماندهان حوزه های مقاومت سپاه شهرستان در بین نیازمندان توزیع می‌گردد.

 

سرهنگ خسروی خاطر نشان کرد : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به صورت مستمر در قالب مرحله سی و هشتمین از بسته های غذایی حدود ۲۷ هزار بسته توسط سپاه ناحیه سنقر و همکاری نهادهای حمایتی در بین نیازمندان شهرستان سنقروکلیایی تهیه و توزیع شده است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۰۱ ، ۲۰:۱۶