سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۸۹ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دیداری دوستانه بین تیم فوتبال جوانان غدیر سنقر و تیم مقاومت کنگاور برگزار شد.

 

شایان ذکر است این دیدار در زمین چمن استادیوم ورزشی تختی سنقر برگزار و این مسابقه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۰۱ ، ۲۰:۵۳

علی قربانی فرماندار سنقروکلیایی به همراهی مسئولین ادارات و پرسنل سپاه ناحیه سنقر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی با حجت الاسلام والمسلمین اکبری دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج ، بیان داشت : مسئولین امروز باید شهداء را الگو و سرمشق خود قرار داده و همیشه رضایت خداوند را در نظر داشته باشند.

 

شایان ذکر است در این مراسم از دست اندرکاران بازسازی واقعه غدیر خم با اهدا لوح و هدیه قدردانی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۳۰ آبان ۰۱ ، ۲۰:۲۸

با حضور سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی، امام جمعه، ‌بخشدار مرکزی، شهردار سنقر، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مسئولین و هنرمندان در محل پارک شهر، نمایشگاه خوشنویسی سراج، آثاری از هنرمند خوشنویس «مرتضی بنی عامریان» افتتاح شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۱ ، ۱۷:۰۲

 

آیین رونمایی کتب جدید نویسندگان شهرستان سنقروکلیایی به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور جمعی از مسئولین در محل کتابخانه علامه مجلسی شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی و جمعی از مسئولین برگزار شد از شش کتاب جدید نویسندگان شهرستان سنقروکلیایی رونمایی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۱ ، ۱۵:۴۷

 

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج نشست شورای اداری به منظور تشریح برنامه های این مناسبت به ریاست سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی و با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دادستان، فرماندهان سپاه و انتظامی، بخشداران، شهردار و مدیران و مسئولین شهرستان در سرسرای شهرداری سنقر برگزار شد.

 

در این نشست «علی قربانی» سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی ضمن تسلیت حادثه تروریستی ایذه، دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف در راستای اهمیت جهاد تبیین را تشریح کرد. 

 

وی در ادامه با بیان اهمیت جایگاه بسیج افزود: آنچه که امروز به عنوان یک نماد از بسیج یاد می‌کنند حضور در عرصه های مختلف و خدمت جهادی است که این خدمات در مواضع گوناگون سد محکمی را در برابر هجمه های دشمنان قرار داده است. 

 

 مقام عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه دشمنان جز دشمنی کاری ندارند اظهار داشت: امروز علیه نظام اسلامی جنگ ترکیبی راه انداخته اند و چشم دیدن پیشرفت های عظیم نظام مقدس اسلامی را ندارند لذا وظیفه همه ما مدیران، مسئولین و آحاد جامعه بصیرت، هوشیاری و تلاش شبانه روزی‌ست که قطعا نقشه شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد و به فضل الهی نظام اسلامی روز به روز مقتدرتر و تنومندتر خواهد شد. 

 

وی به مدیران ادارات تاکید کرد: با توجه به رویکرد دولت مردمی، انقلابی و جهادی حضرت آیت الله رئیسی میطلبد همه مدیران به صورت جهادی، تلاش مستمر در تسریع پاسخگویی به نامه ها و برخورد کریمانه و توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مراجعین و پیگیری در راستای جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته در سفر ریاست محترم جمهوری به استان و هم کمیته برنامه ریزی شهرستان اهتمام لازم را داشته باشند. 

 

سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی در پایان از تلاش های ویژه استاندار محترم و انقلابی و نماینده محترم و تلاشگر شهرستان در راستای پیگیری و تخصیص اعتبار به پروژه های عمرانی شهرستان در حوزه های مختلف از جمله راه، آب شرب، طرح‌های هادی روستایی و... همچنین سرمایه گذاری بزرگ شرکت ایمیدرو که منجر به تحول حوزه معدن در شهرستان خواهد شد تقدیر کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۱ ، ۰۹:۰۸