سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۷۴ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

🔹سلمان مرادی خانقاهی در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اظهار داشت: طی عملکرد شش ماه اول اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سنقروکلیایی ۱۲۲ پرونده تعزیراتی در این شهرستان تشکیل و برای متخلفان بیش از ۵ میلیارد ریالی جریمه شدند.

 

🔸وی ادامه داد: واحد بازرسی و کشف کالای قاچاق این اداره از ابتدای سالجاری تاکنون از ۱۱۱۸ واحد صنفی بازرسی به عمل آورده که منجربه تشکیل ۱۲۲ پرونده تعزیراتی به ارزش ۵ میلیارد و ۷۱۴ میلیون و ۳۹۸ هزار ریال جهت واحد‌های صنفی متخلف گردیده است.

 

🔹رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: در حوزه اصناف نیز جهت ۲۴۸ واحد، پروانه کسب صنفی صادر گردیده و ۵ جلسه کمیسیون نظارت و ۷ جلسه تنظیم بازار با حضور ادارات مرتبط جهت ساماندهی به اموردبازار و اصناف و قیمت‌گذاری برگزار شده است.

 

🔸مرادی خانقاهی خاطر نشان کرد: در حوزه اشتغال نیز ۲۵۰ نفر از طریق این اداره در سامانه رصد ثبت اشتغال گردیده است و ۵۷ نفر نیز در قسمت کسب و کار خانگی به بانک‌های عامل جهت پرداخت تسهیلات کم بهره معرفی شده‌اند.

 

🔹وی در پایان ابراز داشت: در حوزه فرش از ابتدای سال تاکنون جهت ۳۷ نفر کارت قالی بافی صادر گردیده است و جهت ۷۰ نفر خانم کار‌آموز کلاس آموزشی رایگان قالی بافی برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۰۲ ، ۱۵:۰۴

🔹به همت کانون خدمت رضوی سنقر طرح ویزیت رایگان در مرکز جامع سلامت شهر سطر با حضور مسئولین، اقشار مختلف مردم و جمعی از پزشکان متخصص شهرستان سنقروکلیایی اجرا شد.

 

🔸شایان ذکر است در اجرای این طرح ۴۰ نفر بیمار توسط جناب آقای دکتر آرش مصلحت متخصص بیماری های عفونی، ۳۵ نفر بیمار نیز توسط دکتر محمد جواد حبیبی شمس متخصص بیماری های داخلی و ۲۲ بیمار توسط خانم دکتر جعفری پزشک عمومی ویزیت گردیدند.

 

🔹لازم به ذکر است که هزینه تأمین داروی بیماران بی بضاعت توسط کانون سلامت تأمین و پرداخت گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۰۲ ، ۲۱:۴۱

حمل پرچم رضوی و ارائه خدمات پزشکی

شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۳۸ ب.ظ

به همت خادمیاران حرم رضوی، پرچم مبارک حرم امام رضا(ع) برای تبرک و زیارت مورد استقبال پر شور مردم سطر قرار گرفت و بر این شهر فضایی مملو از معنویت حاکم شد.

 

 

به همین مناسبت با حضور تیم پزشکی خادمیار و اعضای کانون خدمت رضوی سنقر و کلیایی، طرح ویزیت رایگان در مرکز جامع سلامت شهر سطر با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم و جمعی از پزشکان متخصص شهرستان سنقروکلیایی اجرا شد.

 

شایان ذکر است در اجرای این طرح ۴۰ نفر بیمار توسط متخصص بیماری‌های عفونی، ۳۵ نفر بیمار نیز توسط متخصص بیماری‌های داخلی و ۲۲ بیمار هم توسط پزشک عمومی ویزیت شدند.لازم به ذکر است که هزینه تأمین داروی بیماران بی‌بضاعت توسط کانون سلامت تأمین و پرداخت شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۰۲ ، ۲۱:۳۸

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، صبا مرجانیان* در یاداشتی نوشت؛ حال و روز شورای اسلامی شهر کرمانشاه و شهرداری به یمن وجود مسئولان عاشق خدمتگزاری بسیار اسفبار است تا جایی که شاهد تخته شدن در شورای شهر هستیم.

 

مرخصی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در اعتراض به‌عدم تعیین تکلیف مصوبه شورای حل اختلاف و تصمیم‌گیری درباره سه عضو شورا داستان جدید این روزهای کلان‌شهر بی‌کلانتر کرمانشاه است.

 

صرف نظر از ماهی‌گیری‌های برخی از اعضای وابسته شورای اسلامی شهر کرمانشاه دود چنین سیاسی‌کاری‌هایی به چشم مردم همواره محروم کرمانشاه می‌رود.

 

البته شرایط فعلی برای آقای شهردار هم بد نشده که این روزها برای باقی ماندن در مسند قدرت از هیچ تلاشی دریغ نکرده از افتتاح یکی پس از دیگری طرح‌ها تا بوق و کرنا کردن آن در فیک‌نیوزهای میلیونی بگیر!

 

در میان این بازی سیاسی شورای اسلامی شهر کرمانشاه و آقای شهردار ادعای داوطلبی نوروزی در یکی از شهرستان‌های کرمانشاه بازی دیگری است که نادر به راه انداخته است.

 

به واقع برای مردم کرمانشاه مهم نیست که «نادر رفت و برنگشت» حتی اگر نرود اما این سیاست‌زدگی‌های شورای اسلامی شهر کرمانشاه و شهرداری هرروز به قیمت از دست رفتن روزهای کاری این دیار عقب‌مانده از چرخ‌های توسعه تمام می‌شود.

 

حتی در همین مراسم امروز تودیع مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد بودیم که رسانه‌های وابسته به آقای شهردار، جلالی را از جنس شهرداری خوانده‌اند… شاید که پلی برای گذر باشد.

 

این روزها شهردار کرمانشاه بیشتر از همه ایام مدیریتی خود در تلاش است؛ تلاشی از جنس احساس خطر و نه صرفا برای مردم و در آن سوی ماجرا اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه هم نگران لغو سلب برخی اعضا و در نتیجه بازپس‌گیری مسند از اعضای جدید شورا هستند… کرمانشاه آبادم آرزوست. . .

 

*فعال رسانه‌ای و سردبیر شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۰۲ ، ۲۱:۳۶

سعید عمرانی در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اظهار داشت: انتقال خون و فرآورده‌های آن ناجی زندگی بسیاری از بیماران است و همه روزه در سراسر جهان بسیاری از افراد به خون و فرآورده‌های خونی سالم نیاز پیدا می‌کنند. 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: بارزترین مثال آن عبارت است از نیاز به خون در حوادث و سوانح گوناگون همانند تصادفات رانندگی، سوختگی‌ها و اعمال جراحی نظیر جراحی قلب باز.

 

وی تأکید داشت: مهمترین هدف انتقال خون در ایران تأمین خون و فرآورده‌های سالم آن با بهترین کیفیت استاندارد مطابق با موازین تعیین شده بین‌المللی برای بیماران و نیازمندان و همچنین ترویج طب انتقال خون است.

 

عمرانی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات ارائه شده از طرف سازمان انتقال خون کشور، افرادی که تصمیم دارند خون اهداء کنند باید سن آن‌ها بین ۱۸ تا ۶۰ سال و حداقل وزن باید ۵۰ کیلو‌گرم باشد.

 

وی ادامه داد: در این راستا اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه امروز شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ در محل جنب مسجد النبی ترمینال سنقر نرسیده به آموزشگاه رانندگی بهاران از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر آماده خونگیری از همشهریان عزیز می‌باشد. 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: با توجه به کاهش ذخایر خونی کشور از عموم مردم تقاضاء می‌شود نسبت به اهدای خون اقدام نمایند.

 

وی خاطر نشان کرد: نکته بسیار مهم و حائز اهمیت حتماً با ماسک و دستکش حضور داشته باشید و جهت اهداء خون همراه داشتن کارت ملی الزامیست.

 

عمرانی ابراز داشت: پس از تکمیل اهدای خون، چند دقیقه از وقت خود را برای نوشیدن مایعات اختصاص دهید تا بدن شما با کاهش جزئی حجم مایعات سازگار گردد و پس از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه می‌توانید محل اهدای خون را ترک نموده و به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید.

 

وی بیان کرد: پلاسمای خون اهدایی شما طی ۲۴ ساعت جایگزین می‌شود و جایگزینی کامل گلبول‌های قرمز به ۴ تا ۶ هفته نیاز دارد و به همین علت است که بین هر اهدای خون کامل حداقل به ۸ هفته زمان نیاز است.

 

عمرانی در پایان گفت: مهمترین فایده اهدای خون، نجات زندگی و کسب رضایت الهی و از فواید دیگر آن آگاهی از سلامت جسمانی می‌باشد که از طریق کنترل‌های همانند ضربان قلب، فشار خون، دمای بدن و تشخیص کم خونی و نوع گروه خون انجام می‌پذیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۰۲ ، ۰۷:۲۱