سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

🔹سلمان مرادی خانقاهی در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اظهار داشت: طی عملکرد شش ماه اول اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سنقروکلیایی ۱۲۲ پرونده تعزیراتی در این شهرستان تشکیل و برای متخلفان بیش از ۵ میلیارد ریالی جریمه شدند.

 

🔸وی ادامه داد: واحد بازرسی و کشف کالای قاچاق این اداره از ابتدای سالجاری تاکنون از ۱۱۱۸ واحد صنفی بازرسی به عمل آورده که منجربه تشکیل ۱۲۲ پرونده تعزیراتی به ارزش ۵ میلیارد و ۷۱۴ میلیون و ۳۹۸ هزار ریال جهت واحد‌های صنفی متخلف گردیده است.

 

🔹رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: در حوزه اصناف نیز جهت ۲۴۸ واحد، پروانه کسب صنفی صادر گردیده و ۵ جلسه کمیسیون نظارت و ۷ جلسه تنظیم بازار با حضور ادارات مرتبط جهت ساماندهی به اموردبازار و اصناف و قیمت‌گذاری برگزار شده است.

 

🔸مرادی خانقاهی خاطر نشان کرد: در حوزه اشتغال نیز ۲۵۰ نفر از طریق این اداره در سامانه رصد ثبت اشتغال گردیده است و ۵۷ نفر نیز در قسمت کسب و کار خانگی به بانک‌های عامل جهت پرداخت تسهیلات کم بهره معرفی شده‌اند.

 

🔹وی در پایان ابراز داشت: در حوزه فرش از ابتدای سال تاکنون جهت ۳۷ نفر کارت قالی بافی صادر گردیده است و جهت ۷۰ نفر خانم کار‌آموز کلاس آموزشی رایگان قالی بافی برگزار گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی