سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۵۶ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

🔹به گزارش خبرنگار سهیل سنقر طرح نظارت بر بازار شب یلدا در راستای مهار تورم و افزایش قدرت خرید خانوارها، توسط کارشناسان ادارات ذیربط از سطح بازار شهرستان سنقروکلیایی انجام گرفت.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۲ ، ۱۸:۲۵

🔹به گزارش خبرنگار سهیل سنقر صبح امروز چهارشنبه ۲۹ آذرماه در آستانه شب یلدا با حضور جمعی از مسئولین آیین توزیع ۲ هزار و صد بسته معیشتی یلدایی توسط سپاه ناحیه سنقر در بین نیازمندان شهرستان سنقروکلیایی توزیع گردید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۰۲ ، ۱۸:۳۳

🔹سرهنگ احسان امیدی از دستگیری سارق منازل و اماکن خصوصی در شهرستان سنقروکلیایی و اعتراف وی به ۷ فقره سرقت خبر داد.

 

🔸جانشین فرماندهی انتظامی سنقروکلیایی اظهار داشت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد منازل و اماکن خصوصی در شهرستان سنقروکلیایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

🔹وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی سنقروکلیایی با افزایش گشت‌های هدفمند و انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای در یکی از محلات شهر شدند.

 

🔸سرهنگ‌ امیدی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به ارتکاب ۷ فقره سرقت معترف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۰۲ ، ۲۲:۲۰

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اظهار داشت: به مناسبت شب یلدا ۲ هزار و صد بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال توسط سپاه ناحیه سنقر بین نیازمندان شهرستان سنقروکلیایی توزیع می‌شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۰۲ ، ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار سهیل سنقر این مراسم با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان سنقروکلیایی معاونت پشتیبانی، معاونت آموزشی و کارشناسان آموزش و پرورش برگزار شد.

 

براتعلی کیهانی در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و قدردانی از فعالین این حوزه اظهار داشت: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای فراهم‌سازی بستر و فضای تحقیقاتی و علمی برای دانش‌آموزان است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در دین مبین اسلام اهمیت فراوانی به موضوع علم و تحقیق داده شده است، آیات فراوانی که انسان را به تفکر و تعقل دعوت کرده‌اند و سیره علمی و عملی ائمه نیز موید اهمیت علم، دانش، تحقیق و تفکر است.

 

در پایان مراسم ۳۰ نفر از فرهنگیان و رابطین علمی پژوهشی و ۲۵ دانش‌آموز برگزیده استانی جشنواره علمی و پژوهشی وزارت آموزش و پرورش و ۱۰۰ دانش‌آموز برگزیده پنجمین دوره مسابقات طراحی آزمایش با مواد و وسایل دور ریختنی تجلیل شدند.

 

شایان ذکر است مرکز پژوهش سرای امام علی (ع) سنقر با دارا بودن اساتید مجرب آمادگی برگزاری کلاس‌های متنوع علمی و پژوهشی در زمینه‌های آزمایشگاه علوم، کامپیوتر، رباتیک، طراحی، زیست فناوری، نانو تکنولوژی، گیاهان دارویی، قصه گویی، داستان‌نویسی، برنامه‌نویسی پایتون، اسکرچ و.... را دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۰۲ ، ۱۵:۵۲