سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۳۸ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

به گزارش سهیل سنقر جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سنقروکلیایی امروز شنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۵ در محل فرمانداری این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

در این جلسه از زحمات غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی قدردانی و علی قربانی معاون عمرانی فرمانداری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان معرفی خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۰۱ ، ۱۲:۲۰

دوره بازآموزی و توان افزایی تیم‌های عملیاتی پایگاه‌ های امداد و نجات مله ماس ، باوله و تیم توانای خواهران جمعیت هلال احمر شهرستان سنقروکلیایی با مبحث‌‌ "تثبیت فیزیکی مصدوم و کار با KED" برگزار شد.

 

شایان ذکر است این دوره با هدف ارتقای آمادگی عوامل امدادی در حوادث، افزایش تاب آوری، آموزش خودامدادی و دگرامدادی، برگزار می گردد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۰۱ ، ۱۰:۴۳

نماز عبادی سیاسیِ جمعه این هفته ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ در مسجد جامع سنقر با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام والمسلمین اکبری امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی برگزار گردید.

 

شایان ذکر است حسین آذرکمند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنقروکلیایی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی ، سخنران پیش از خطبه های این هفته بود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۰۱ ، ۱۶:۲۱

به گزارش سهیل سنقر نماز جمعه این هفته شهرستان سنقروکلیایی ۲۹ مهرماه ۱۴۰۱ در مسجد جامع سنقر ، به امامت حجت‌ الاسلام والمسلمین اکبری و با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حسین آذرکمند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنقروکلیایی نیز به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته سنقر است.

از نمازگزاران عزیز درخواست می شود حتی الامکان با وضو در مصلی نماز جمعه حاضر و در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی مُهر شخصی نماز و زیرانداز همراه خود داشته باشند.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۰۱ ، ۱۰:۴۱

یکی از همشهریان ساکن شهرک شهداء سنقر در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت : بنده یکی از اهالی شهرک شهداء سنقر ام که به کرات با مسئله افزایش خودسرانه برخی از رانندگان تاکسی به بهانه نبود پول خرد! مواجه هستم.

وی ادامه داد : کرایه ای که اداره تاکسیرانی برای مسیر سه راه سیلو به شهرک شهداء تعیین کرده است ۱۵۰۰ تومان می باشد اما متأسفانه برخی رانندگان به بهانه اینکه پول خُرد ندارند ۲ هزار تومان از مسافرین کرایه می‌گیرند.

این همشهری ساکن شهرک شهداء ابراز داشت: با توجه به اینکه بنده با نارضایتی به بهانه نبود پول خُرد پول بیشتر پرداخت می کنم این امر مصداق بارز حرام خوری است.

وی تاکید داشت : مسئولین امر باید توجه کنند و تدابیری در این خصوص داشته باشند که قطعا بنده اولین و آخرین نفری نیستم که با این مشکل به کرات مواجه هستم و نسبت به عدم رواج این امر ناشایست اقدامی پسندیده داشته باشند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۰۱ ، ۲۳:۰۳