سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مراسم تجلیل از جامعه ورزشی سنقروکلیایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقروکلیایی ، فرماندار ، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و برخی از مسئولین شهرستان در هنرستان کشاورزی سنقر برگزار ‌شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در این نشست با اعلام اینکه تلاش ما برای رسیدن به جایگاه واقعی ورزش شهرستان است گفت : در قالب تفاهم نامه ای در جریان سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمانشاه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که پیگیری جذب این اعتبار هستیم.

 

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : باید نگاه ما به حوزه ورزش در درجه اول قهرمان پروری باشد و وظیفه داریم تلاش کنیم با فراهم ساختن زیرساخت ها خروجی منتج به تحویل قهرمانان ملی به جامعه باشد.

 

وی ادامه داد : در حوزه ورزش باید به دنبال جذب خیرین ورزش یار باشیم تا بتوانیم بسترهای و زمینه‌های خوبی را برای ورزش فراهم سازیم تا بتوانیم جوانان را به سمت‌وسوی ورزش سوق دهیم.

 

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : باید نگاه ما به حوزه ورزش در درجه اول قهرمان پروری باشد و وظیفه داریم تلاش کنیم با فراهم ساختن زیرساخت ها خروجی منتج به تحویل قهرمانان ملی به جامعه باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی