سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دکتر حامد صادقی سطری در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره قتل همسر با سلاح گرم که در شهرستان سنقروکلیایی به وقوع پیوست رسیدگی به موضوع در دستور کار قضایی قرار گرفت.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد : پس از وقوع حادثه و دریافت خبر بازپرس محترم قتل شهرستان و پلیس آگاهی در محل وقوع حادثه حاضر و موضوع بصورت ویژه تحت بررسی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد : فرد قاتل با هویت مشخص که پس از وقوع جرم متواری شده بود طی اقدامات اطلاعاتی و فنی محل اختفای وی شناسایی و در نهایت پس از گذشت ده ماه از زمان وقوع حادثه، در شهرستان اراک دستگیر و جهت سیر مراحل قضایی صبح امروز به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان انتقال یافت.

 

صادقی سطری ضمن تشکر از نهادی نظامی ، امنیتی و نیروی مقتدر انتظامی که در بحث امنیت شهرستان شبانه روزی با دستگاه قضایی هماهنگ می باشند تاکید داشت : دستگاه قضایی شهرستان سنقروکلیایی با کسانی که به هر نحوی جان ، مال ، دین و ناموس مردم را مورد تعرض قرار دهند بدون مسامحه بصورت قاطع برخورد جدی خواهد نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۲

نظرات  (۲)

سریع باید اعدام بشه نه اینکه بفرستن زندان وبعدش با یه وثیقه بیادبیرون 

خدا رو شکر که به دام قانون گرفتار شد،البته اگه به سزای عملش برسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی