سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مراسم بزرگداشت شهید مدافع وطن «میثم پناهی» و شهدای والامقام شهر سطر شهرستان سنقروکلیایی همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

 

دکتر حامد صادقی سطری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنقروکلیایی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته ناجا با تاکید بر این اینکه نبست به خون شهدا موظفیم ابراز داشت : شهداء باتمام وجود در خدمت نظام و انقلاب بودند، و مسئولان نظام اسلامی باید ادامه دهنده راه و خط شهداء باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در این مراسم ضمن تبریک گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت : امروز اقتدار و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون شهیدان عزیزی است که در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع از وطن و سرزمین و دفاع از حرم اهل‌بیت (س) جان‌فشانی کردند.

 

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی ابراز داشت: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی