سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۸۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

نمایشگاه خوشنویسی فرهاد عزیزی با حضور علی قربانی فرماندار سنقروکلیایی و جمعی از مسئولین و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان افتتاح گردید.

 

🔸از سوی هنرمند خوشنویس سنقر فرهاد عزیزی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی سنقر نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «مشق عشق» جهت بازدید علاقمندان برپا شد.

 

🔹در این نمایشگاه بیش از ۵۰ اثر تابلو خوشنویسی به اهتمام این پیشکسوت سنقری تهیه شده است که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

🔸گفتنیست این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه سنقر و انجمن خوشنویسان شعبه سنقر تا پایان ۶ تیرماه سالجاری جهت بازدید علاقمندان دایر می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۲ ، ۱۷:۱۸

🔹بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، هوای استان تا اواسط هفته آینده، صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود. 

 

🔸تشدید نسبی وزش باد در روز جمعه، بویژه در نیمه غربی استان ممکن است طی ساعاتی از اواخر روز جمعه تا ظهر شنبه، سبب نفوذ غبار رقیق به مناطق مرزی شود. 

 

🔹شایان ذکر است؛ دمای هوا، که در غالب نقاط تا روز شنبه تغییرات محسوسی نخواهد داشت؛ از روز یکشنبه به آرامی روندی رو به افزایش می ی

ابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۲ ، ۱۶:۱۰

دستگیری سارق دوچرخه در سنقروکلیایی

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵ ق.ظ

🔹سرهنگ فرامرز منصوری از دستگیری یک سارق دوچرخه در شهرستان سنقروکلیایی و اعتراف وی به هفت فقره سرقت خبر داد. 

 

🔸فرمانده انتظامی سنقروکلیایی در ادامه اظهار داشت : پس از وقوع سرقت های متعدد دوچرخه در شهرستان ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

🔹وی ادامه داد : مأموران انتظامی پاسگاه کیونانات با افزایش گشت های هدفمند، موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای و توقیف یک دستگاه خودرو پراید در یکی از روستاهای شهرستان شدند.

 

🔸سرهنگ منصوری تصریح کرد : متهم دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به ارتکاب هفت فقره سرقت اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۱۵

حجت الاسلام والمسلمین یعقوب تیشه کنی در گفتگو با سهیل سنقر به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران اظهار داشت : شهید چمران نمادی از یک انسان متعهد و الگوی کامل تراز انقلاب اسلامی برای مسئولین و اساتید کشور است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۲ ، ۰۸:۰۰

حجت الاسلام میلاد فرهنگیان اظهار داشت : در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افراد و اشخاصی نقش آفرینی کردند که یاد و نام آن ها برای همیشه در قلب تاریخ ثبت و ماندگار گردید و چهره‌های آن‌ها برای مردم هیچ گاه فراموش شدنی نخواهد بود.

 

وی ادامه داد : انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) کارخانه انسان سازی بود که در این مکتب افرادی همچون شهیدان چمران ، سلیمانی ، باقری ، باکری ، همت و... پرورش پیدا کردند که هر کدام توانستند جهانی را متحول سازند. 

 

حجت الاسلام فرهنگیان بیان کرد : یکی از آن شخصیت ها شهید مصطفی چمران است ، شهیدی که تا آخرین لحظه شهادت خود برای رها شدن انسان ها از قید جهالت و استعمار و استثمار و به دفاع از اسلام و انسانیت جنگید.

 

روحانی و طلاب حوزه علمیه سنقر در ادامه ابراز داشت : کسی که نه فقط در میدان جنگ بلکه‌ در قلب آدم‌ها چریک بود و در دوران حیات و حتی پس از شهادت هم قلب ها را تسخیر کرد.

 

وی تصریح کرد : شهید چمران خود را تابع محض ولایت می‌دانست ، امام خمینی (ره) می‌گوید: «مثل چمران بمیرید.» چمران که بود و چه کرد؟ چمران شخصیتی بود که علاوه بر جایگاه سترگ او در علم دانش که دارای دکترای پلاسما و یک نبوغ نظامی و یک سیاستمدار بود نمایندگی مجلس و وزیر دفاع را در کارنامه خود داشت اما به دنیا و تمامی لذائذ دنیوی پشت پا زد و دنیا را سه طلاقه کرد و برای مهاجرت الی الله کوشید تا که در دهلاویه به معبود حقیقی و واقعی خود دست پیدا کرد.

 

حجت الاسلام فرهنگیان خاطر نشان کرد : امروز مسئولین ما باید شهید چمران را به عنوان الگوی عملی خود قرار دهند و همچون شهید چمران مسئولیتی که به آنها واگذار شده است را فرصتی بدانند برای خدمت به مردم و رسیدن به قرب الهی که بالاترین عبادت خدمت به خلق الله است و در هر زمانی که مسئولین از شهداء و آرمان هایشان فاصله گرفتند مبغوض مردم شدند.

 

وی تصریح کرد : شهید چمران مصداقی بارز آیه ۲۰ سوره توبه است که خداوند متعال می‌فرماید: «الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ» که ایشان با مال و جان خود از ایران گرفته تا لبنان و مصر به مجاهدت پرداخت و نتیجه مجاهدت ها و رشادت های ایشان این شد که خداوند نام و یاد او را زنده نگه داشته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۲ ، ۰۷:۵۴