سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

🔹سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اظهار داشت: در آستانه سالروز تشکیل بسیج سازندگی در هفدهم اردیبهشت ماه به فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا قرار داریم.

 

🔸وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند کار جهادی به معنی کار برخواسته از‌ ایمان و به کارگیرنده هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است و روحیه خدمتگزاری موتور جامعه عزتمند است.

 

🔹فرمانده سپاه ناحیه سنقر ابراز داشت: به همین مناسبت در هفته بسیج سازندگی برنامه‌هایی که بسیج در طول مدت یک سال گذشته برای مردم عزیز و در راستای خدمت‌رسانی، مردم یاری، مردم داری و رفع محرومیت در شهرستان صورت گرفته است در این هفته به اطلاع عموم مردم شریف شهرستان سنقروکلیایی خواهد رسید.

 

🔸وی با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج سازندگی «همه با هم بسیج خدمت رسانی» است افزود: بسیج از انقلاب و مردم جدا شدنی نیست و این مأموریت بسیج سازندگی در سازمان بسیج، برای ملت شریف ایران عزیز اسلامی دو قرارگاه پیش‌بینی شده است قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی که این دو قرارگاه در سازمان بسیج بر دوش بسیج سازندگی است.

 

🔹وی در ادامه اظهار داشت: هدف و رسالت اصلی بسیج سازندگی تلاش برای ساختن مناطق محروم است.

 

🔸سرهنگ یاری تصریح کرد: در همین راستا قرارگاه بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲ فعالیت چشمگیری داشته‌اند که فعالیت عمرانی این قرارگاه با هدف محرومیت زدایی و در مناطق محروم می‌باشد.

 

🔹فرمانده سپاه ناحیه سنقر خاطر نشان کرد: در عرصه عمرانی در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵ واحد مسکونی معسرین در روستا‌های محروم شهرستان سنقروکلیایی توسط بسیج سازندگی تکمیل و تحویل افراد گردید.

 

🔸وی ابراز داشت: دو واحد مسکونی در روستا‌های خانجمال پناهی و آبباریک علیا توسط گروه‌های جهادی و مشارکت بسیج سازندگی ساخت و تحویل گردید.

 

🔹سرهنگ یاری بیان کرد: تهیه و توزیع ۲ هزار متر مربع ایزوگام جهت ۳۰ واحد مسکونی نیازمندان کمیته امداد انجام گرفت.

 

🔸وی دیوار‌نویسی و رنگ‌آمیزی ۱۳ مدرسه در روستا‌های محروم بخش مرکزی و کلیایی، اجرای پروژه آبرسانی آب شرب در برخی روستاهای بخش کلیایی و مرکزی و اجرای پروژه آبرسانی روستای کوچکینه و پلنگین و تکمیل غسالخانه در برخی از روستاها از دیگر برنامه های عمرانی بسیج سازندگی سنقروکلیایی عنوان کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی