سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۶۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

حجت الاسلام والمسلمین میلاد فرهنگیان اظهار داشت : اول ذیقعده مصادف است با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و این مایه مباهات برای دختران می باشد که روز ولادت این حضرت را به نام روز دختر نامگذاری کرده اند.

 

وی ادامه داد : در خصوص جایگاه والا و بی نظیر حضرت معصومه (س) همین بس که امام رضا(ع) فرموند : هرکس معصومه (سلام الله علیها ) را زیادن کند مثل این است که مرا زیارت کرده است. 

 

حجت‌ الاسلام فرهنگیان خاطر نشان کرد : حضرت معصومه (س) دارای فضائل و خصوصیات فراوانی است که علم ، تقوا ، بصیرت ، ولایتمداری ، شفیع بودن از بارزترین خصائص حضرت است که نشان از مرتبه عالی از قرب الهی و بندگی خالصانه این حضرت می باشد.

 

وی ادامه داد : حضرت معصومه (سلام الله علیها) انسان کامل و الگوی بزرگ برای دختران و زنان جامعه ما می باشد که اگر دختران جامعه این بانوی بزرگوار را بعنوان الگوی در زندگی شخصی و اجتماعی خود قرار دهند می توانند به عنوان الگویی بی بدیل برای زنان جهان شناخته شوند که بدون شک خیلی از مشکلات جامعه امروزی حل خواهد شد.

 

فرهنگیان ابراز داشت : دین اسلام برای زن جایگاه ویژه و ارزشمندی قائل شده است و در تاریخ اسلام زنانی همچون حضرت فاطمه زهرا ، حضرت زینب ، حضرت خدیجه و حضرت معصومه (علیهنَّ السلام) بعنوان الگویی موفق در زندگی مسلمانان قرار گرفته اند.

 

وی بیان کرد : دختران و مادران ستارگان جامعه هستند و همواره از عناصر مهم و تاثیر گذار در جامعه بشمار رفته اند که نقش اساسی را در جامعه و خانواده ایفا می کنند و با تأسی گرفتن از حضرت معصومه‌(س) توانسته اند فرزندانی همچون حاج قاسم سلیمانی ها را تربیت کنند .

 

حجت الاسلام فرهنگیان تاکید داشت : امروز دشمن با توجه به موثر بودن مادران و دختران در جامعه با حربه های مختلف هویت زن مسلمان ایرانی را مورد هدف قرار داده اند و می‌خواهند با که سبک زندگی غربی خانواده ها را به انحراف بکشانند و با ترویج فرهنگ برهنگی و بی بند وباری دختران این سرزمین را به فساد بکشانند و باید با فرهنگ دینی حجاب و عفاف که از ویژگی های اصیل هر ایرانی می باشد این نقشه شوم دشمن را خنثی کرد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۳:۲۳

🔹حجت الاسلام والمسلمین امین الله سلیمانی از طلاب و فضلای حوزه علمیه اظهار داشت : حضرت معصومه (س) دانشگاهی است برای تربیت تمامی مادران و دختران جامعه اسلامی که با تأسی از آن حضرت می‌توان پله های انسانیت و معنویت را طی کرد.،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۱:۲۳

حجت الاسلام والمسلمین یعقوب تیشه کنی اظهار داشت : مقام والای حضرت فاطمه معصومه (س) ریشه در بصیرت و معرفت ایشان نسبت به ولایت دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۹:۵۸

🔹امضای تفاهم نامه مشارکت ایجاد صنایع تکمیلی و پایین دست متیل آمین میان پترول و تاپیکو شرکت پترول و تاپیکو به منظور ایجاد صنایع تکمیلی و پایین دست متیل آمین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 

🔸این تفاهم نامه در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ، پالایشگاه و پتروشیمی و با حضور دکتر علی عسکری مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقروکلیایی ، دکتر سیفیان و دکتر قاضی زاده اعضای هیأت مدیره تاپیکو، به امضای دکتر قانعی و دکتر اسم خانی رسید.

 

🔹این تفاهم نامه، با توجه به راه‌اندازی واحد متیل آمین سنقر توسط شرکت سرمایه‌گذاری و صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول)، پس از بررسی و مطالعه ۶ ماهه طرح‌های تکمیلی و پایین دستی این محصول در راستای شعار سال ۱۴۰۲ مبنی بر مهار تورم و رشد تولید و همچنین نیاز کشور به تامین مشتقات با هدف جلوگیری از خروج ارز و ارزآوری و ایجاد اشتغال پایدار منعقد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۳:۰۴

🔹به گزارش سهیل سنقر حسین کیهانی قهرمان بازی های آسیایی جاکارتا پس از مدت ها به میدان مسابقه بازگشته و در نخستین رقابت خود باز هم بر سکوی قهرمانی ایستاد. 

 

🔸پر افتخارترین ورزشکار تاریخ سنقروکلیایی در مسابقات جایزه بزرگ پایتخت و انتخابی تیم ملی که امروز برگزار شد مقام نخست ۳ هزار متر با مانع کشور را به خود اختصاص داد.

 

🔹حسین کیهانی در رقابت های دوومیدانی انتخابی تیم ملی با پیمودن مسافت ۳ هزار متر با مانع در ۹ دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۱۷ صدم ثانیه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 

🔸کیهانی تیر ماە سالجاری در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند و مهرماه در بازی های آسیایی هانگژو چین حضور خواهد یافت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۱:۴۷