سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حمید واحدی از عکاسان برجسته، با اخلاق و خوش آتیه شهرستان سنقروکلیایی با ثبت تصاویری بدیع و خلاقانه از زندگی روستایی و عشایری، عنوان نخست بخش عکاسی ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی را از آن خود کرد.

 

این موفقیت حمید واحدی، بار دیگر ظرفیت‌های هنری و فرهنگی شهرستان سنقروکلیایی را به رخ کشید و موجب افتخار و مباهات مردم این دیار شد.

 

این دوره ازجشنواره که به دبیری فرهاد قائمیان در استان بوشهر برگزار گردید، هنرمندان برگزیده کشور دربخش‌های مختلف چاووشی‌خوانی، منقبت‌ خوانی، پرده خوانی، نقالی و عکس روستایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

حضور حمید واحدی در این جشنواره و کسب عنوان نخست، نشان‌دهنده‌ی استعداد و ذوق سرشار این هنرمند سنقری در ثبت و به تصویر کشیدن زیبایی‌های زندگی روستایی و عشایری است. 

 

عکس‌های او، گویی قاب‌هایی ماندگار از لحظات ناب زندگی در روستا‌ها و عشایر را به تصویر کشیده‌اند و حکایت‌گر صبر، تلاش، فرهنگ و اصالت مردمی هستند که در دل طبیعت زندگی می‌کنند.

 

علی حشمتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی ضمن تبریک به آقای حمید واحدی و آرزوی موفقیت‌های روز افزون برای‌ ایشان گفت‌: امیدواریم شاهد درخشش هرچه بیشتر هنرمندان شهرستان سنقروکلیایی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی