سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۶۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

به گزارش سهیل سنقر مراسم محفل انس با قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی، اداره بهزیستی و گروه جهادی تبلیغی شهدای روحانی سنقروکلیایی در این شهرستان برگزار شد.

 

🔸شایان ذکر است این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام محسن‌ فدایی‌ مسلک رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنقروکلیایی در شهرک شهید ادیبی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

🔹گفتنی است اقامه نماز جماعت مغرب‌ و‌ عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین فدایی مسلک و صرف افطار و شام از دیگر برنامه های این مراسم

بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۲ ، ۲۲:۱۰

🔹سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت : به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب‌ سنقروکلیایی یک واحد خانه محروم روستایی در شهرستان سنقروکلیایی با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

 

🔸فرمانده سپاه ناحیه سنقر در ادامه بیان داشت : این واحد خانه محروم در روستای دربند سطر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و هفتصد میلیون ریال به خانواده نیازمند تحویل داده شد.

 

🔹شایان ذکر است این واحد مسکونی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه سنقر ، مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مساحت ۶٠ متر مربع به نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۲ ، ۲۱:۲۰

🔹دکتر حامد صادقی سطری در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت : در پی اخبار واصله صبح امروز، مبنی بر هجوم دو اراذل و اوباش به دو معلم در روستای هزارخانی سنقروکلیایی که منجر به مضروب شدن شدید معلمان گردید ، شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام مجرمانه به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی شهرستان قرار گرفت.

 

🔸دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد : خوشبختانه با گسترش چتر اطلاعاتی، این افراد طی عملیاتی چند ساعته توسط ضابطان دستگاه قضا مأموران انتظامی شهرستان شناسایی و در محدوده شهرک صنعتی سنقر دستگیر شدند.

 

🔹صادقی سطری در پایان با بیان اینکه عواقب بسیار سنگینی در انتظار اخلال گران نظم و امنیت عمومی است خاطر نشان کرد : افرادی که سودای چنین جرائمی را در سر می‌پرورانند، آگاه باشند و بدانند که دستگاه قضایی قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۰۲ ، ۲۰:۳۵

 

🔹صبح امروز با حضور فرماندار سنقروکلیایی و مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه و برخی از مدیران و مسئولین استان و شهرستان، در محل دفتر فرمانداری، سرپرست جدید اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان سنقروکلیایی معرفی شد. 

 

🔸در این نشست از زحمات مهدی ایزدی رئیس پیشین تقدیر و صادق توسلیان به عنوان سرپرست جدید اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان سنقروکلیایی معرفی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۰۲ ، ۲۲:۲۶

دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان سنقروکلیایی

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷ ق.ظ

🔹در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان، فرماندار سنقروکلیایی به همراه فرمانده سپاه ناحیه، نماینده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و برخی از کارشناسان با خانواده های معظم شهداء از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.

 

🔸خانواده معظم شهید اسمعلی فرهنگیان، شهید مجید و عزیز علی ابراهیمی، شهید مهران صدری، شهید وحید ادیبی و شهید حسنعلی جمالی با حضور مسئولین دیدار و همچنین با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد. 

 

🔹دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب  «طرح سپاس» به همت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه و با سرکشی بیش از هزار خانواده شهید در سطح استان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۰۲ ، ۰۰:۱۷