سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش سهیل سنقر حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی در گفتمان جهاد تبیین که در مسجد شهید واعظی محله اسلام آباد سنقر برگزار شد اظهار داشت : یکی از فرازهای وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی تبعیت محض از "ولی فقیه" می باشد.

 

وی ادامه داد : با توجه به فرمانی که رهبر معظم انقلاب مبنی بر "جهاد تبیین" صادر نمودند مردم و مسئولین چه اندازه به این مهم که معظم له از آن به فرمان فوری و قطعی یاد کردند اهتمام جدی و ویژه ورزیده اند؟

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر ابراز داشت : یکی از راه های جهاد تبیین تبلیغ چهره به چهره و حضور مستقیم مسئولین در بین مردم می باشد، مسئولین باید در بین مردم حضور پیدا کنند و پای درد دل ها و مشکلات مردم بنشینند و به دغدغه‌های آنان رسیدگی کنند.

 

حجت الاسلام تیشه کنی تصریح کرد : دشمنان این بار نیز با رمز "مهسا امینی" به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمدند اما بار دیگر نیز همانند فتنه های گذشته ناکام ماندند و فتنه اخیر همچون نوزاد مرده روی دستشان باقی ماند.

 

وی خاطرنشان کرد : کشور ما امروز نیازمند جهاد تبیین می باشد و اگر بخواهیم به تمدن اسلامی دست پیدا کنیم باید گفتمان جهاد تبیین را در کشور نهادینه کنیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی