سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش خبرنگار سهیل سنقر این مراسم با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان سنقروکلیایی معاونت پشتیبانی، معاونت آموزشی و کارشناسان آموزش و پرورش برگزار شد.

 

براتعلی کیهانی در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و قدردانی از فعالین این حوزه اظهار داشت: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای فراهم‌سازی بستر و فضای تحقیقاتی و علمی برای دانش‌آموزان است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در دین مبین اسلام اهمیت فراوانی به موضوع علم و تحقیق داده شده است، آیات فراوانی که انسان را به تفکر و تعقل دعوت کرده‌اند و سیره علمی و عملی ائمه نیز موید اهمیت علم، دانش، تحقیق و تفکر است.

 

در پایان مراسم ۳۰ نفر از فرهنگیان و رابطین علمی پژوهشی و ۲۵ دانش‌آموز برگزیده استانی جشنواره علمی و پژوهشی وزارت آموزش و پرورش و ۱۰۰ دانش‌آموز برگزیده پنجمین دوره مسابقات طراحی آزمایش با مواد و وسایل دور ریختنی تجلیل شدند.

 

شایان ذکر است مرکز پژوهش سرای امام علی (ع) سنقر با دارا بودن اساتید مجرب آمادگی برگزاری کلاس‌های متنوع علمی و پژوهشی در زمینه‌های آزمایشگاه علوم، کامپیوتر، رباتیک، طراحی، زیست فناوری، نانو تکنولوژی، گیاهان دارویی، قصه گویی، داستان‌نویسی، برنامه‌نویسی پایتون، اسکرچ و.... را دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی