سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد نیوز در پی عملیات غرور آفرین علیه رژیم منحوس اظهار داشت: عملیات وعده صادق شبکه تحلیلی و محاسباتی اسرائیل را باعمق جدیدی از ترس و ابهام روبرو کرد.

 

وی افزود: این حمله به دست توانای پاسداران انقلابی مجاهد و سایر نیرو‌های مسلح در واکنش به حمله اسراییل غاصب به سفارت ایران در دمشق انجام شد.

 

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: این عملیات ضمن ایجاد شوق و‌ امید در دل دوستداران نظام اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان گام بلندی بود در جهت ایجاد نظم و قاعده جدید در برابر اسرائیل گستردگی پاسخ ایران مقتدر اسلامی و حمایت همه جانبه مردم ایران از نیرو‌های مسلح علی الخصوص فرزندان در سپاه مقتدر است.

 

وی گفت: اقدام درست و مقتدرانه ایران اسلامی در دفاع از تمامیت، و منافع ملی جمهوری اسلامی، به جهت تنبیه مستکبران و رژیم منحوس و ایجاد ثبات در منطقه بوده است.

 

قربانی ادامه داد: کشور اسلامی ایران به مستکبران و رژیم منحوس اسرائیل به فهماند که سامانه پدافندی رژیم اسرائیل توان مقابله لازم را ندارد و ثابت شد که رژیم اسرائیل قدرت و پایداری ندارد و رو به افول و سقوط است.

 

وی با بیان اینکا رژیم منحوس صهیونیستی از زمان عملیات طوفان الاقصی فهمید که روبه افول و فروپاشی است عنوان کرد: اسرائیلی‌ها یک شب سراسر رعب و وحشت را تجربه و احساس کردند حمله ایران باعث ایجاد تلفات قابل توجه و تبعات آن گسترده خواهد بود.

 

فرماندار شهرستان سنقر مطرح کرد: حمله به اسرائیل سیلی و تودهنی محکمی به جبهه استکبار بود، و اگر هم دوباره دست از خطا کند ضربه بدتر از این را می‌خورد.

 

وی در پایان تأکید کرد: از لحاظ نظری و عملی سپاه پیام مهمی را برای همه جهانیان در برداشت پیام اقتدار عظمت شکوه ایران اسلامی و ذلت و خفت و خواری برای اسراییل امریکا و همه خیانتکاران است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی