سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پرچم فتح رژیم صهیونیستی بر دوش ایران اسلامی است

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ

به گزارش خبرنگار سهیل سنقر حجت الاسلام و المسلمین اله رضا اکبری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا انسان را عزیز می‌کند و ازجمله راهکار‌های دستیابی به تقوای واقعی عمل به منابع دینی است.

 

وی ضمن اشاره به روز بیست و نهم فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: نیرو‌های مسلح به واسطه زیر پرچم ولایت و امامت و زیر پرم مرجعیت، در دنیا عزیز شدند.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی در ادامه بیان کرد: شهدایی مثل ‌امیر سپهبد صیاد شیرازی‌، امیر سپهبد کرمی، شهید عباس دوران، شهید بابایی، شهید ستاری تاریخ ساز شدند و جامعه بشریت ابهت شهداء را هیچگاه فراموش نمی‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقتدار این عظمت این شجاعت این تدبیر و تیزهوشی، از کجا به دست آمد، از راه تقوا، علاوه بر اینکه یک شخصیت نظامی بودند انسان‌هایی خودساخته بودند نام آن‌ها و راهشان افتخارآفرین است و این امر در سایه تقواست.

 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری عنوان کرد: دشمن که جرأت تعرض به خاک ایران اسلامی را ندارد در سوریه کنسولگری ما را زدند چند نفر از سرداران عزیز مستشار، در سوریه به شهادت رساندند.

 

خطیب نماز جمعه سنقروکلیایی گفت: ما پایگاه عین الاسد را با خاک یکسان کردیم، خوده ترامپ قمارباز گفته بود ما ۵۲ نقطه را می‌زنیم این‌ها نتوانستند دست از پا خطا بکنند این اقتدار، ذوالفقار‌ امیرالمؤمنین است. پرچم فتح اسرائیل بر دوش ایران اسلامی خواهد بود هیچکس در این جایگاه قرار ندارد.

 

وی بیان کرد: ما در مقابل هرکسی با منطق خودش نه، بلکه بر اساس عدالت و دستور دین برخورد می‌کنیم.

 

وی تأکید کرد: ما هنوز به میدان نیامده‌ایم ما فقط خواستیم تنبیه کنیم با این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حیثیتی برای آمریکا نماند این کشور‌های نکبت و حقیر امثال عربستان سعودی امارات و بعضی کشور‌های عربی باید بدانند آمریکا کسی نیست بشود پشت او ایستاد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی