سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سپاه پاسداران همواره نگهبان انقلاب اسلامی است

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۹ ب.ظ

سرهنگ شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اظهار داشت: سپاه پاسداران نهادی متعهد و مردمی و مولود انقلاب اسلامی است که در طول چهار دهه گذشته ثابت کرده همواره نگهبان انقلاب و حافظ ارزش‌های اسلامی است.

 

وی با گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز صدور فرمان معمار کبیر انقلاب، مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: از ابتدای شکل‌گیری این نهاد تاکنون، پاسداران جان برکف سپاه برای اعتلای نظام و انقلاب و امنیت و آسایش این مرز و بوم تهدید‌ها و خطر‌های زیادی را به جان خریده و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را یکی پس از دیگری نقش بر آب ساختند.

 

وی تصریح کرد: نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح، میهن را از آسیب‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در‌امان نگه داشتند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: سپاه پاسداران در عرصه عمرانی و خدمت‌رسانی به مردم کشور بخوبی ایفای نقش نموده است چرا که سپاه خود را از مردم می‌داند و به نیروی عظیم بسیج مردمی تکیه کرده است.

 

سرهنگ یاری اضافه کرد: سپاه پاسداران به پشتوانه مردم در هر می‌دانی که وارد شده و به ویژه در خدمات‌رسانی در مناطق محروم کشور، مقتدر و سربلند بیرون آمده و این دشمنان را در رسیدن به اهداف خود مأیوس کرده است.

 

وی با بیان اینکه مردمی بودن سپاه و در کنار مردم بودن پاسداران و خدمت صادقانه به کشور در مواقع بحرانی، باعث کینه ورزی دشمنان این ملت و انقلاب شده است اظهار داشت: پاسداران در دهه‌های اخیر در کنار وفای به‌عهد خود با مردم برای خدمت صادقانه در عرصه جهاد و سازندگی کشور به خوبی نقش آفرینی کرده‌اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی