سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش سهیل سنقر در پی وقوع تصادف ما بین یک دستگاه تراکتور و یک دستگاه سواری تیبا در محور سنقر به بیستون محدوده روستای جبارآباد فرمانده پلیس راه سنقر - همدان به رانندگان وسائط نقلیه کشاورزی هشدار داد.

 

سرهنگ صادق بیگوند در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت: با توجه به فصل برداشت محصولات در مزارع و باغات سطح شهرستان و استفاده روستاییان عزیز از وسایل کشاورزی همچون تراکتور، تریلر، کمباین لازم است در راستای حفظ جان خود و دیگران و پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش ترافیکی مقررات راهنمایی و رانندگی را با نهایت دقت رعایت نمایند.

 

فرمانده پلیس راه سنقر -همدان تأکید داشت:

 

۱. حتی الامکان از تردد شبانه در طول جاده‌های اصلی و فرعی خودداری گردد.

 

۲. با توجه به کند رو بودن وسایل نقلیه کشاورزی حتما از شانه راه جهت تردد استفاده شود و از ورود به سطح سواره رو و حرکت در طول آن خودداری گردد.

 

۳. لازمه دیدن و دیده شدن سالم بودن سیستم‌های روشنایی وسیله نقلیه کشاورزی می‌باشد لذا جدا از به حرکت در آوردن وسایل کشاورزی فاقد تجهیزات روشنایی مناسب و استاندارد پرهیز شود.

 

۴. رانندگی با وسایل نقلیه موتوری و به تبع آن وسایل نقلیه کشاورزی بدون داشتن گواهینامه مجاز طبق ماده۷۲۳ ق.م.ا جرم محسوب شده و قانونگذار برای آن مجازات حبس تعزیری در نظر گرفته است.

 

۵. نصب پلاک انتظامی و داشتن بیمه نامه شخص ثالث وفق ماده ۲ آیین نامه راهنمایی ورانندگی مصوب سال۱۳۸۴ و ماده ۲ قانون بیمه اجباری مسوولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث مصوب سال ۱۳۹۵ الزامی است.

 

سرهنگ بیگوند در پایان با اشاره به آیه ۳۲ سوره مبارکه نساء حفاظت و مراقبت از جان خود و دیگران را از مهمترین وظایف و تکالیف انسان‌ها برشمردند که لازم است جهت تحقق این امر مهم تمامی همشهریان و رانندگان به قوانین و مقررات احترام گذاشته و در اجرای آن مصمم باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی