سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

علی حشمتی در بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری ولیعصر شهرستان در راستای تکمیل و راه اندازی سریع‌تر پروژه با توجه به عدم گالری، سالن سینما ، نگارخانه و همچین دغدغه درخواست و پیگیری های مکرر اصحاب فرهنگ و هنر تاکید داشت به صورت ویژه پیگیر تکمیل پروژه خواهیم بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی ابراز داشت : این پروژه از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه درسال ۱۳۹۰ می باشد که در سفر سالجاری ریاست محترم جمهوری دکتر رئیسی به استان کرمانشاه جهت ادامه عملیات احداث پروژه اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد.

 

حشمتی خاطر نشان کرد : با توجه به اهمیت بسیار زیاد پروژه مجتمع فرهنگی، هنری ولیعصر که به عنوان بزرگترین و مهمترین پروژه فرهنگی حال حاضر در شهرستان مطرح است ، اولویت اول اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیگیری این پروژه خواهد بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی ابراز داشت : امیدواریم درصورتی که نیاز مالی پروژه تأمین شود این پروژه بعد از تکمیل برای سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد و ان شاءالله هرچه‌ زودتر شاهد تکمیل و بهره برداری کامل آن باشیم.

 

لازم به ذکر است مجتمع فرهنگی و هنری ولیعصر شهرستان سنقروکلیایی با مساحت ۲ هزار متر مربع و سالن سینمای ۵۰۰ نفره و گالری ، نگارخانه ، واحدهای آموزشی و اداری با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در شهرک ولیعصر شهر سنقر در حال اجراست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی