سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

طرح «نور چشم» در مدارس شهرستان سنقروکلیایی به صورت نمادین با نواختن زنگ نماز در شبستان حرم مطهر امامزاده احمد (ع) با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و همچنین جمعی از مدیران، معاونین و دانش آموزان مدارس متوسطه اول اجرایی شد.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین اکبری اظهار داشت : نماز یکی از فروع دین است و به عنوان یک تکلیف، هر مسلمانی وظیفه دارد به آن عمل کند و دانش آموزان عزیز نیز باید به این تکلیف دینی عمل نمایند.

 

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی در ادامه افزود : دانش آموزان باید فلسفه و چرایی اقامه نماز را بدانند تا از آثار و برکات جسمی، روحی، فردی و اجتماعی نماز بهره‌مند گردند و در فضای کنونی جامعه در برابر تهدیدات مختلف از جمله فضای مجازی از خود محافظت نمایند.

 

در پایان مراسم با حضور جمعی از مسئولین ذیربط و دانش آموزان متوسطه اول، نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین اکبری امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی اقامه شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی