سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نقش آموزش و پرورش در پیشگیری از وقوع جرم

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۳۲ ق.ظ

🔹به گزارش سهیل سنقر به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، فرمانده انتظامی سنقروکلیایی به همراه جمعی از پرسنل انتظامی با رئیس آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

🔸در این دیدار سرهنگ منصوری ضمن تبریک هفته معلم به فرهنگیان و علم‌آموزان، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه معلمان در تعلیم و تربیت نسل آینده قدردانی کرد.

 

🔹وی همچنین نقش مهم آموزش و پرورش در ارتقای فرهنگ جامعه و پیشگیری از جرائم را مورد تأکید قرار داد و گفت: نیروی انتظامی همواره آمادگی دارد برای ایجاد امنیت و آرامش در محیط‌های آموزشی و حمایت از فرهنگیان و دانش‌آموزان با آموزش و پرورش همکاری کند.

 

🔸در ادامه این دیدار کیهانی رئیس آموزش و پرورش سنقروکلیایی نیز ضمن تشکر از حضور سرهنگ منصوری و پرسنل انتظامی، بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت و سلامت جامعه تأکید کرد.

 

🔹در این دیدار صمیمانه، طرفین در خصوص مسائل مختلف آموزشی و انتظامی بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد همکاری‌های دو دستگاه در زمینه‌های مختلف از جمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش دانش‌آموزان در خصوص مسائل ایمنی و ترافیکی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک افزایش یابد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی