سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش خبرنگار سهیل سنقر حجت الاسلام و المسلمین اله رضا اکبری در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن‌ بیان آیاتی روایاتی اظهار داشت: فرزندآوری در قرآن و احادیث معصومان امری پسندیده شمرده شده است.

 

وی در ادامه سخنان خود افزود: تفکرات جاهلانه و مدرن امروز، مسئله فقر و کمبود مواد غذایی را دلیل سقط جنین می‌دانند در حالیکه این قتل نفس و گناه کبیره است.

 

وی با قرائت‌ آیه شش سوره مبارکه هود: "وَمَا مِن دَابَّةٍ فِی الْأَرْضِ إِلَّا عَلَى اللَّهِ رِزْقُهَا "هیچ جنبنده‌ای در زمین نیست مگر اینکه روزی او بر خداست" خاطر نشان کرد: ضمانت روزی هر بنده‌ای با خداست.

 

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه نتیجه کاهش فرزندآوری پیری جمعیت است عنوان کرد: این رخداد پیامد‌های جبران‌ناپذیری برای کشوری ما به دنبال خواهد داشت.

 

وی ضمن گرامیداشت روز ۲۹ دی بنام روز غزه و درود بر پیکر شهدای غزه تصریح کرد: کشور ما همواره شعار دفاع از مظلومین را در مقابل زورگویان سرلوحه قرار داده و مسئله حمایت از حق و مظلومین جهان شرعاً بر مسلمین واجب است.

 

خطیب نمازجمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن گرامیداشت ولادت امام جواد (ع) و توصیه جوانان به امر مقدس ازدواج افزود: نباید شرایط اقتصادی از موانع ازدواج به شمار آید، لذا به والدین و مسئولین توصیه می‌شود با تسهیل امور، زمینه ازدواج آسان برای جوانان را فراهم کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: با برگزاری مراسم به دور از هزینه‌های گزاف و با کمترین تشریفات موجب ترویج این فرهنگ حسنه و مقدس باشید.

 

وی ضمن اشاره به ولادت امیرالمؤمنین و ایام البیض اعتکاف افزود : اعتکاف، از برجسته‌ترین مقام بندگی و بردگی در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی است اعتکاف برای یک مؤمن، فرصت خوبی است، تا برای مدتی از مردم و جامعه دور شود و عبادات بپردازد.

 

اکبری به نقل از پیام رهبر انقلاب اسلامی در پی حادثه کرمان و محکومیت جنایات تروریستی افزود: "سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند"

 

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی در پایان تأکید کرد: هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی