سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش سهیل سنقر کارکنان انتظامی شهرستان سنقرکلیایی در راستای ترویج فرهنگ هنر و خلاقیت در کودکان و نوجوانان، از نمایشگاه نقاشی کودکان خلاق واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقرکلیایی بازدید کردند. 

 

در این بازدید، کارکنان انتظامی با حضور در نمایشگاه، از نزدیک با آثار نقاشی کودکان خلاق شهرستان آشنا شدند. این آثار که بیانگر استعداد‌های هنری و خلاقیت کودکان بود، مورد توجه کارکنان نیروی انتظامی قرار گرفت.

 

 

در حاشیه این بازدید، از ۲۰ کودک هنرمند شهرستان سنقرکلیایی با اهدای لوح تقدیر، هدایا و کارت همیار پلیس تقدیر شد. این اقدام کارکنان انتظامی، نشان‌دهنده حمایت و پشتیبانی این نهاد از فعالیت‌های فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان است. 

 

این امر می‌تواند به تشویق کودکان به ادامه فعالیت‌های هنری و خلاقانه خود کمک کند. همچنین، این بازدید می‌تواند به بهبود تعامل و ارتباط کارکنان نیروی انتظامی با کودکان و نوجوانان کمک کند. 

 

با آشنایی کارکنان انتظامی با دیدگاه‌های کودکان، می‌توانند بهتر با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و در حل مشکلات آن‌ها نقش مؤثرتری داشته باشند.

 

برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان، اقدامی ارزشمند و مثبت است که می‌تواند به ترویج فرهنگ هنر و خلاقیت در جامعه کمک کند. این نمایشگاه فرصتی برای نمایش استعداد‌های هنری کودکان و آشنایی عموم مردم با این استعداد‌ها است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی