سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

🔹به گزارش سهیل سنقر نمایشگاه «پایگاه‌های اسوه» با حضور سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان، مدیران استانی، بسیجیان و استقبال مردم پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی پارک شاهد کرمانشاه افتتاح شد.

 

🔸فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت محلات در واقع یک سپاه به اندازه محله است که همه مأموریت‌های سپاه در این پایگاه‌های مقاومت در حد آن محله اجرا می‌شود.

 

🔹وی ادامه داد: ایجاد نظام تربیتی در تراز انقلاب در محلات یکی از کار‌های بسیار مهمی است که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری است و در گام دوم انقلاب هم آمده است.

 

🔸سردار ریحانی مأموریت‌هایی هم‌مانند تربیتی، آموزشی، امنیتی، سازندگی و... را در قالب فعالیت‌های ارزشمند پایگاه‌های محلات برای تحقق محله اسلامی عنوان کرد و گفت: گروه جهادی این پایگاه‌ها مربوط به زیرساخت، عمران، فرهنگی، آموزش و... است.

 

🔹سرهنگ پاسدار شهرام یاری در این راستا در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اظهار داشت: پایگاه شهید علی اکبر قربانی که دو رتبه برتر اسوه کشوری، پایگاه حضرت زینب (س) حضور دو مرحله اسوه استانی و پایگاه حضرت معصومه (س) که اولین حضور پایگاه استانی را در کارنامه خود دارند در نمایشگاه پایگاه‌های اسوه استان به نمایندگی از شهرستان سنقروکلیایی حضور دارند.

 

🔸فرمانده سپاه ناحیه سنقر ادامه: سردار ریحانی و سردار قنبری در بازدید از نمایشگاه پایگاه‌های اسوه استان بصورت تخصصی از غرفه پایگاه‌های بسیج شهرستان سنقروکلیایی بازدید کردند.

 

🔹سرهنگ یاری خاطر نشان کرد: در این بازدید از یک سامانه ابتکاری در خصوص محله اسلامی برای اولین بار در استان و کشور توسط پایگاه شهید علی اکبر قربانی شهرستان سنقروکلیایی رونمایی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی