سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر از افتتاح ۲ پایگاه بسیج روستایی در شهرستان سنقروکلیایی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج برای سهولت دسترسی بسیجیان به مراکز بسیج، تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، مجموعه جوان مؤمن انقلابی و ایجاد همبستگی، وحدت و تحقق مردم سالاری دینی افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج در کنار مساجد دو روستا‌ی خانجمال پناهی و منصورعرب شهرستان سنقروکلیایی به نام شهدای دو روستا صورت گرفت.

 

فرمانده ناحیه سپاه سنقر بیان داشت:‌ امیدواریم بتوانیم با افتتاح پایگاه‌ها بسیج و گسترش این فرهنگ، بسیج جهانی را تجربه و این حرکت را به ظهور حضرت حجت (عج) متصل کنیم.

 

سرهنگ یاری تأکید داشت: بسیج همیشه در راستای اعتلای فرهنگی جامعه و تلاش در جهت برقراری نظم و امنیت منطقه را سرلوحه امور قرار داده و‌امیدواریم با تلاشی بیش از پیش و بهره‌گیری هرچه بهتر از ظرفیت‌ها و استعداد‌های جوانان منطقه، پویایی بیش‌تر در تمامی عرصه‌های اجتماعی و امنیتی را در پیش داشته باشیم.

 

وی به اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمود بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی اجتماعی و نظامی دنیاست ابراز داشت: در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن اسلامی بایستی فرهنگ و تفکر بسیجی فراگیر شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی