سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

🔹به گزارش سهیل سنقر در نشست مسئول امور پیگیری امور عشایری سنقروکلیایی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

 

🔸در این نشست ضمن بررسی مسائل مختلف ساماندهی عشایر و بیان موانع و مشکلات موجود، راه کارها و پیشنهادهای مؤثر برای رفع مشکلات و بهبود و تسهیل ساماندهی به کوچ و اسکان عشایر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

🔹تیمور عباسی مسئول پیگیری امور عشایری با مهم دانستن جامعه مولد عشایر و ضرورت اهتمام و توجه به این جامعه، بر حمایت مسئولین شهرستان برای رفع مشکلات عشایر و بهبود سطح رفاه و شرایط تولید آن‌ها تأکید کرد.

 

🔸در این جلسه صادقی سطری دادستان سنقروکلیایی با بیان این مطلب که وجود یک اداره در شهرستان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات جامعه عشایری لازم است، ضمن اعلام حمایت قضایی مطالبی در خصوص تعامل جامعه عشایری و حفظ حقوق کشاورزان ایراد داشتند.

 

🔹در ادامه این نشست عباسی با اشاره به سخنانی از امام راحل تأکید داشت: عشایر از ذخایر انقلاب هستند و نقش مهمی در تولید محصولات لبنی و دامی در کشور بویژه استان کرمانشاه دارند.

 

🔸مسئول پیگیری امورات عشایری شهرستان سنقروکلیایی در پایان از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در جهت پیشبرد رفع موانع و مشکلات جامعه عشایری حمایت قضایی و مساعدت لازم در این خصوص را خواستار شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی