سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

🔹علی قربانی فرماندار سنقروکلیایی با حضور در مرکز سامد پاسخگوی مستقیم درخواست های مردم شریف شهرستان خواهد بود. 

 

🔸این برنامه مردمی فرماندار سنقروکلیایی فردا چهارشنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ از ساعت ١٠ الی ١٢ از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ میسر خواهد بود.

 

🔹همشهریان گرامی می توانند صبح چهارشنبه در زمان مذکور از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ درخواست ها، مسائل و مشکلات خود را بطور مستقیم با فرماندار مطرح نمایند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۴

نظرات  (۲)

۰۴ بهمن ۰۱ ، ۲۰:۰۷ امیدحسین آبادی

با سلام وخسته نباشید خدمت شما آقای فرماندار شهرستان سنقر ببخشید من فردی هستم بیکار ازوقتی کرونا آمد من بیکار هستم من  بازاررضا تهران خدماتی کار میکردم ولی به خاطر کهولت سنی توانایی کاررانداشتم جواب م کردن یه دوسالی بیمه بیکاری میگرفتم خرج رامیدادالان به خدا قسم کلی قسط بیکار برای خرج خانه هم ماندم ماهی به ده روزی میرم تهران کارخدماتی خانه وراه پله انجام میدم الان من توی شناسنامه متولد 47هستم ولی اصل متولد 40هستم یه 15سال بیمه دارم برای بزرگ کردن شناسنامه اقدام کردم از طریق ثبت احوال ولی میگن باید 5نفرجمع بشه بعد یعنی هرکجا بخواد من میرم آزمایش میدم واقعاً سنم الان 61سالمه ولی به علت بی سواد ی پدر و مادر سنم روکم گرفتن خودم سواد نداشتم که زود تر اقدام کنم الان خدا شاهده توانایی کارگری روندارم پاهام دردمیکنه دیسک کمر دارم ازشمااقای فرماندار بزرگ وارتغذادارم یه کاری برایم انجام بدهید خالی ازاجر نم باشد ممنون از شما 

 

۰۴ بهمن ۰۱ ، ۱۶:۵۶ متین مهرگان

سلام وقت بخیر 

بخدا امروز رفتیم مدرسه به شدت سرد بود نصف بیشتر بجه ها مریض بودن و مسیر مدرسه کلا یخبندان بود و صب نم نم برف میومد بخدا خیلی شرایط سخته تو برف بریم مدرسه تروخدا یه کاری کنید واسمون🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی