سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش خبرنگار سهیل سنقر، نمایشگاه غرفه‌های دستاورد پایگاه‌های بسیج محلات سپاه ناحیه سنقر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سنقروکلیایی در سالن ورزشی سپاه ناحیه سنقر افتتاح گردید.

 

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج پاره تن مردم است و در همه عرصه‌ها راهبرد و تاکتیک دارد و بسیج نیرویی کارآمد برای حضور در تمامی صحنه هاست.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با بیان اینکه عملکرد تعدادی از پایگاه‌های برتر سپاه ناحیه سنقر به نمایندگی از ۱۲۰ پایگاه شهرستان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت ابراز داشت: مأموریت امروز بسیج در گام دوم انقلاب برای تحقق دولت اسلامی.جامعه اسلامی و زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی است وبرنامه ها و ماموریت بسیج دراین راستا میباشد..

 

وی با بیان اینکه ثمره و هدف جشنواره اسوه تبادل خلاقیت هاست،تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه علاوه بر انتقال تجربه، برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای و توانمندی های شاخص بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی است.

 

سرهنگ یاری ابراز داشت: برای مقابله با دشمن و ایجاد تمدن نوین اسلام باید در تراز جمهوری اسلامی و در قله قرار بگیریم برای این منظور نیز تلاش مستمر و حمایت از ظرفیت ها و توانمدی های بسیج است.

 

وی با بیان اینکه بسیج پیشتاز در محرومیت زدایی و تحقق اقتصاد مقاومتی است بیان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به کار گرفته ایم و در این زمینه بسیج پیشتاز بوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر خاطرنشان کرد : اقتصاد مقاومتی عامل تحقق استقلال اقتصادی است.

 

وی در پایان تاکید کرد: امروز در این نمایشگاه شاهد گوشه‌ای از اقدامات و عملکرد رزمندگان شما، فرزندانتان، همرزمانتان، که خود شما هم بسیجی هستید بودیم و دیدید که نقش بسیج در این عرصه‌ها برآورد مورد نیاز مردم است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی