سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت الاسلام والمسلمین یعقوب تیشه کنی در گفتمان جهاد تبیین که ساعاتی پیش به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنقروکلیایی در شهرک شهداء برگزار شد اظهار داشت : جهاد تبیین فریضه ای است که رهبر معظم انقلاب آن را وظیفه آحاد جامعه می داند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سنقر ابراز داشت : همه ما نیاز به یک استغفار دسته جمعی به جهت عدم لبیک به فرمان مقام معظم رهبری که آن را یک فریضه قطعی و فوری به عنوان جهاد تبیین دانسته است ، داریم.

حجت الاسلام تیشه کنی تصریح کرد : اکثر آشوب گران فریب خوردگانی هستند که تحت القای تأثیرات مسموم فضای مجازی قرار گرفته اند و مسئولین در این راستا باید چاره ای بیاندیشند تا فرزندان این کشور که سرمایه های مملکت هستند بازیچه دست دشمنان نشوند.  

وی خاطر نشان کرد : آن هایی که شعار زن ، زندگی ، آزادگی را سر می دهند بویی از عزت و کرامت زن نبرده اند و زن را صرفا کالایی برای پیشبرد اهداف پلید و کثیف خود می دانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر در ادامه افزود : با مقایسه آماری و عینی می توان به این نکته پی برد که آیا زنان در جامعه انقلاب اسلامی عزت و احترام و کرامت پیدا کرده اند یا در زمان پهلوی که آنان را به عنوان ابزار قرار می دانند.

وی در پایان بیان کرد : کشورهای غربی و عربی که خود را حامی زنان و دایه مهربان تر از مادر برای بانوان کشور ما می دانند ، بیشترین آمار تعرض و تجاوز ، محدودیت ها و.. مختص به زنان غربی و عربی می باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی