سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش خبرنگار سهیل سنقر جلسه شورای سیاستگذاری کنگره شهدای شهرستان سنقروکلیایی برای برنامه‌ریزی هماهنگی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره شهداء با حضور مسئولین مربوطه در سطح شهرستان برگزار گردید.

 

سرهنگ پاسدار شهرام یاری دبیر اجرای کنگره شهدای شهرستان سنقروکلیایی در این نشست اظهار داشت: شهرستان سنقروکلیایی نقش بسیار ممتازی در کتاب مقاومت تحسین برانگیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ضمن اشاره به نقش شهرستان سنقروکلیایی در مقابله با ضدانقلاب در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، نقش جوانان این سرزمین را برای دفاع از این سرزمین و انقلاب تحسین برانگیز و ممتاز خواند.

 

وی گفت: امنیت و آرامش امروز و پیشرفت نظام مقدس اسلامی مدیون خون پاک شهداء در دفاع مقدس و مدافعین حرم و مدافعین امنیت است.

 

سرهنگ یاری در ادامه ضمن تأکید بر حفظ یاد و خاطره شهداء عنوان کرد: شهداء بزرگترین و بهترین سرمایه خود که جانشان بود را برای دفاع از این سرزمین به دست گرفتند دِین آن‌ها بر گردن همه ما الی الابد خواهند ماند.

 

وی ضمن اشاره به بیان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: یاد و نام خاطره شهداء خود یک اقدام جهادی است. برای حفظ ارزش‌های معنوی در سطح جامعه امروز با توجه به نقشه شوم دشمنان و شکست آن‌ها در تمامی نقشه‌هایی که دارد استمرار راه شهداء تنها راه پیروزی بر دشمنان می‌باشد.

 

دبیر اجرای کنگره شهدای شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه شهدای شهرستان بایستی در سطح استان و کشور معرفی شود، بیان کرد: برنامه بسیار خوبی در طول یک سال گذشته توسط ستاد کنگره شهداء شهرستان با دوازده کمیته‌ای که مشخص شدند اجرا گریده است.

 

سرهنگ یاری از برگزاری برنامه یادواره شهدای شهرستان سنقروکلیایی در هفته دفاع مقدس توسط کمیته و ظرفیت‌های شهرستان خبر داد و افزود: در این راستا همه ظرفیت شهرستان بویژه ظرفیت مردمی را فعال خواهیم کرد بعد از برگزاری یادواره شهداء شهرستان، کنگره ملی شهدای استان در بیست مهرماه با حضور خانواده‌های معظم شهداء در استان برگزار می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی