سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

🔹به گزارش سهیل سنقر جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنقروکلیایی به منظور توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۳ به ریاست قربانی فرماندار شهرستان سنقرکلیایی و دبیری مهندس زنگنه‌مهر نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، با حضور مدیران استانی و شهرستانی و سایر اعضای کمیته مذکور در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

 

🔸در ابتدای جلسه قربانی فرماندار شهرستان ضمن تشکر از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و همکاران آن مجموعه بیان داشت: اعتبارات سال ۱۴۰۳ پس از بررسی‌های کارشناسی در جلسات مختلف استانی و شهرستانی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مصوب گردید و به شهرستان‌ها ابلاغ گردید.

 

🔹رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنقرکلیایی در ادامه با اشاره به برخی از دستگاه‌های اجرایی که از اعتبارات ملی خیلی خوبی برخوردارند گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان حتماً باید پیگیری کنند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ نمایند تا به روند رو به رشد شاخص‌ها توسعه‌های شهرستان بی‌افزایند.

 

🔸در ادامه این جلسه کیانوش زنگنه مهر دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنقرکلیایی به تشریح کامل وضیعت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۳ شهرستان پرداخت و میزان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان سنقرکلیایی در سال ۱۴۰۳ را حدود ۸۷۰ میلیارد ریال اعلام نمود که این میزان اعتبار دربین حدود ۷۶ پروژه عمرانی شهرستان با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و تحقق رشد ۷ درصدی توزیع می‌گردد.

 

🔹ایشان سپس جدول توزیع اعتبارات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرستان سنقرکلیایی را به تفکیک فصل، برنامه، پروژه و دستگاه اجرایی قرائت نمود که هر یک از اعضای حاضر در جلسه نسبت به بیان مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند و در نهایت به تصویب کمیته شهرستان رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی