سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش خبرنگار سهیل سنقر حجت الاسلام والمسلمین اله رضا اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: سفارش به تقوا را از زبان پاکیزه امیرالمؤمنین و امام المتقین تقدیم محضر می‌کنم که فرمود بترسید از خدای متعال و رضایت خدا را ترجیح بدهید، هر کجا امر دایر شد بین دو چیز یکی هوی و هوس یکی رضایت خدا رضایت خدا را ترجیح دهید.

 

وی ضمن توصیه به دقت در انتخابات افزود: در انتخابات رضایت خداوند را در نظر بگیرید به وعده‌های کاذب توجه نکنید فکر شما را با بمباران تبلیغاتی جهت منفی ندهند همه فردای قیامت باید در مقابل امام و شهداء پاسخ بدهیم.

 

خطیب نمازجمعه شهرستان بیان کرد: نظر شما در انتخاب افراد نافذ باشد، یک انسان پر تلاش خستگی ناپذیر، ولایت‌پذیر، متقی، کارآمد و لایق باشد نه یک انسان خائن که دلباخته غرب است یک انسانی که ظاهر و باطنش دوتا است.

 

وی در ادامه ضمن بیان سخن سردار حاج قاسم سلمیانی، افزود: ایران امروز حرم است اگر این حرم آسیب ببیند حرم‌های دیگر هم آسیب می‌بیند یعنی این پرچم در این کشور تضعیف بشود این تضعیف جهان اسلام است همه تکیه کردن به ایران اسلامی اینجا محور است اینجا خیمه ولایت است این ستون بیفتد این خیمه نابود خواهد شد.

 

حجت الاسلام اکبری ضمن تسلیت شهادت حضرت امام باقر علیه السلام به وجود مقدس امام زمان و نایب برحقش و دوستداران حضرتش، عنوان کرد: یک امام معصومی که ۵۷ سال عمر شریفش را برای برپایی دین به کار برد سختی‌هایی زیاد کشید این حضرت در جریان حادثه کربلا حدود چهار ساله بودن که در آن حادثه حضور داشتند و تمام مصائبی که ما می‌شنویم آن بزرگوار دیده است.

 

وی ضمن تبریک به مناسبت روز عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت بیان کرد: رابطه با گرامیداشت عید سعید قربان که حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی فرمود «هرگاه یک سنت خوبی را شما گسترش دادید سنت‌های باطل رو از بین بردید این عید را ما گسترش بدهیم».

 

خطیب نمازجمعه شهرستان با بیان اینکه قربانی کردن سنت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام است افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی با مدیریت کردن هزینه‌های مالی و امرار معاش خانواده می‌توان این سنت قربانی کردن را به جا آورد اصلاً برکت کار این است انسان در راه خدا تمرین کند ببیند می‌تواند فلان مبلغ سنگین را در راه خدا قربانی بکند و آیا می‌تواند از مالش بگذرد؟!

 

وی در پایان تأکید کرد: کسی که قربانی سر می‌برد در راه خدا، اولین قطره خون که از این قربانی بر زمین جاری می‌شود گناه صاحبش آمرزیده می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی