سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش سهیل سنقر در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی هرچه بهتر برای برگزاری جشنواره‌های استانی سرود «مسجد و پرواز هنر بر مناره»، و جشنواره شعر «مسجد مظهر‌ ایمان و نماد‌امید» جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستانی، در دفتر امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد، پیرامون محور‌های مختلف برگزاری این جشنواره‌ها از جمله زمان‌بندی، مکان برگزاری، نحوه اجرای برنامه‌ها، جوایز و … بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

علی حشمتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده تاکنون، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این جشنواره در نیمه اول تیرماه برگزار خواهد شد.

 

وی از تمامی دستگاه‌ها، نهاد‌ها، هنرمندان و فعالان فرهنگی خواست برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی همکاری نمایند.

 

حاضرین در جلسه ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره‌ها، آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت فعال در این زمینه اعلام کردند.

 

جشنواره‌های استانی سرود «مسجد و پرواز هنر بر مناره»، و جشنواره شعر «مسجد مظهر‌ایمان و نماد‌امید» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و انقلابی و همچنین پاسداشت جایگاه رفیع مسجد در نیمه اول تیرماه سال جاری در شهرستان سنقروکلیایی برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی