سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش سهیل سنقر به مناسبت ماه محرم، ماه خون و قیام و ماه عزای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گردهمایی با عنوان نقش و تأثیر وعاظ، مداحان و پیرغلامان و مسئولان هیئات مذهبی در تداوم نهضت عاشورا در حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی با حضور مسئولان و محبان خاندان عصمت و طهارت برگزار شد. 

 

در این مراسم حجت الاسلام فدایی مسلک رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنقروکلیایی با تأکید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات عزای سیدالشهداء، تبین هدف از قیام حسین بن علی علیه السلام و نقش بسیار مهم و اساسی وعاظ و مداحان در روشنگری و هدایت جامعه خصوصاً نسل جوان در شناخت و پرداختن به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر برای رستگاری و سلامت جامعه را وظیفه شرعی وعاظ و مداحان بیان کرد.

 

حجت الاسلام فدایی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تبلغ گفت: امروز وظیفه تبلیغ دین و حمله به مبانی فکری دشمن، وظیفه هر کسی است که به امام حسین علیه السلام منتسب است و این مهم نیازمند مطالعات و تحقیقات دقیق علمی وعاظ و مادحین عزیز است.

 

شایان ذکر است در پایان این همایش از برخی مادحین شهرستان سنقروکلیایی تجلیل شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی