سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت‌ الاسلام فرشید حیدری اظهار داشت: مهم‌ترین تلاش پیامبر (ص) یعنی ابلاغ ولایت علی (ع) در غدیر و بالا بردن دست ایشان در اجتماع بزرگ مسلمانان در حالی رخ داد که منافقان برای بر هم زدن سخنرانی پیامبر (ص) تلاش بسیار کردند اما ارادۀ خدا بر همه غالب شد.

 

روحانی حوزه علمیه ادامه داد: واقعه غدیر حادثه‌ای تاریخی نیست که در کنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود. غدیر تنها نام یک سرزمین نیست. یک تفکر است، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوّت حکایت می‌کند غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

 

وی خاطر نشان کرد: غدیر یک سرزمین نیست، چشمه‌ای است که تا پایان هستی می‌جوشد، کوثری است که فنا برنمی دارد، افقی است بی‌کرانه و خورشیدی است عالم تاب.

 

حجت‌ الاسلام حیدری بیان کرد: فضای غدیرخم برخلاف تصور بسیاری فضای پیچیدۀ عملیات آخر و مهم‌ترین عملیات پیامبر(ص) است. 

 

وی ابراز داشت: سخنرانی برای بیش از صدهزار نفر جارچیانی که با حفظ امانت کلمات پیامبر(ص) را به افراد دورتر می‌رسانند و از همه مهم‌تر مقابله با منافقانی که تمام تلاششان را متوجه بر هم زدن سخنان پیامبر(ص) کرده‌اند، گوشه‌ای از این عملیات مهم است.

 

حیدری تصریح کرد: حضور مسلمانانِ نقاط مختلف بازگرداندن منافقان فرار کرده از غدیرخم به آن و خطبۀ طولانی پیامبر(ص) در کنار ارادۀ خدا بر اتمام نور الاهی، برگ دیگری از این ماجرای مهم و پیچیده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی