سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت الاسلام والمسلمین مسلم فرهنگیان در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت: یکی از پیام‌های مهم عید غدیر ضرورت تشکیل جامعه اسلامی با سرپرستی"ولی جامعه" می‌باشد که باید جامعه اسلامی توسط یک ولی الهی اداره بشود.

 

وی ادامه داد: روز غدیر روز تعیین ولی برای حفاظت و صیانت از اسلام ناب محمدی است زیرا اگر عید غدیر نبود اسلام دچار انحراف می‌شد و حادثه غم بار عاشورا نتیجه به فراموشی سپرده شدن جریان غدیر می‌باشد.

 

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) سنقر بیان کرد: واقعه غدیر را  نباید تنها به یک روز، شخص و زمان محدود تقلیل بدهیم بلکه ما با یک جهان بینی و دیدگاهی خاص نسبت به دینی که پیامبر؛(ص) با تعیین جانشینی خود ایجاد کردند مواجه هستیم.

 

وی تأکید داشت: هدف از غدیر تنها انتخاب یک رهبر برای جامعه نبود، بلکه هدف اصلی آن، بازگرداندن انسان‌ها به هدایت و فطرت الهی و جلوگیری از ظلم و فساد و جهل تاریخی بشر است.

 

حجت الاسلام فرهنگیان ابراز داشت: در تاریخ اسلام مشکلات زیادی وجود داشته، ولی غدیر ریشه در عدالت طلبی و ظلم ستیزی دارد، لذا هرجا حکومت‌های عدالت طلب و ظلم ستیز در دنیای اسلام به وجود آمد ریشه آن در غدیر بوده است. 

 

وی در ادامه افزود: پیامبر اکرم (ص) در روز غدیر با انتصاب امیرالمؤمنین (ع) به عنوان ولی جامعه خواست به مردم ثابت کند که وجود جامعه اسلامی بدون ولی استمرار نخواهد داشت. در طول تاریخ نیز به این نتیجه رسیده‌ایم که جامعه‌ای که بدون ولی باشد با شکست مواجهه خواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) سنقر تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی ایران بعد از ۴۳ سال با صلابت و اقتدار همچنان در حال پیشرفت و فتح قله‌ها هست بخاطر وجود ولی فقیه که شخصیتی الهی و نائب امام زمان (عج) می‌باشد که دشمنان قصد دارند فضای مسمومی را بوجود آوردند که جامعه از ولی روی گردان شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی