سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

🔹جلسه هماهنگی و پشتیبانی ستاد بازسازی واقعه غدیر با حضور فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر و جمعی از دست اندرکاران ذیربط در سالن جلسات فرماندهی سپاه شهرستان برگزار گردید.

 

🔸در این جلسه در خصوص برگزاری برنامه بازسازی واقعه غدیرخم در شهرستان سنقروکلیایی همزمان با عید غدیر و هماهنگی‌های لازم انجام گرفت.

 

🔹سرهنگ پاسدار شهرام یاری فرمانده سپاه ناحیه سنقر در این نشست ابراز داشت : ترویج شعارهای دینی و مکتب مبین اسلام سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شده و اجرای چنین برنامه‌هایی در سطح شهرستان می‌تواند بازخورد و اثربخشی خوبی داشته باشد و جوانان از این گفتمان دینی استفاده لازم را ببرند.

 

🔸حجت الاسلام والمسلمین یعقوب تیشه کنی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر در ادامه بیان داشت : این ایام بهترین فرصت تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است و از این رو همدلی و همکاری دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری غدیر خم ضروری است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی