سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سلمان مرادی خانقاهی در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت: روز ملی صنعت و معدن را به تمامی صنعتگران، معدن کاران و جهادگران عرصه اقتصادی و تولید کشور تبریک عرض می‌کنم. تلاش و کوشش شما در سخت‌ترین شرایط تحریم و پیچیدگی‌های تولید، جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سنقروکلیایی بیان کرد: بدون شک صنعت‌گران و معدن‌کاران عزیز، بار بزرگی از نیاز کشور را بر دوش دارند و همواره در جهت داخلی‌سازی تولید و افزایش صادرات کوشیده‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: امید دارم در سال مهار تورم و رشد تولید با حداکثرسازی توان ساخت داخل، افزایش خوداتکایی صنعتی و طراحی مکانیزم‌های لازم برای مقابله با تحریم‌ها، شاهد آغاز فصل جدیدی در فضای اقتصادی و تسهیل و برکات آن برای کشور باشیم.

 

مرادی خانقاهی در ادامه افزود: ان شاءالله با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصت‌های رشد و توسعه، صنعت کشور با فائق آمدن بر موانع پیش رو بتواند با شکوفایی روز افزون خود پایه‌های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشد.

 

وی در پایان ابراز داشت: اینجانب فرارسیدن دهم تیر ماه، روز ملی صنعت و معدن را به کلیه تلاشگران و فعالان این عرصه بالاخص صنعتگران سختکوش شهرستان سنقروکلیایی، تبریک عرض نموده و امید است با اتکا به ذات اقدس احدیت و تکیه بر توان ملی و استفاده از فرصت‌های پیش رو شاهد رشد و شکوفایی و اعتلای میهن اسلامی باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی