سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت الاسلام والمسلمین یعقوب تیشه کنی اظهار داشت: هفتم دیماه سال ۱۳۶۰ برای ملت ایران یادآور حادثه‌ای تلخ و عظیم می‌باشد که دشمنان در این روز داغی را بر دل ملت ایران گذاشتند که هیچ زمانی فراموش نخواهد شد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر بیان داشت: چهل و دو سال قبل در چنین روزی دشمنان واقعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و در پی آن شهادت شخصیت حکیم، دانشمند، متقی و انقلابی دکتر بهشتی و ۷۲ یار از یاران صدیق انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین جنایات را در دفتر تاریخ برای خود به یادگار گذاشتند و این از روزهای فراموش نشدنی برای مردم می‌باشد.

 

وی ابراز داشت: شهید بهشتی یکی از موثرترین شخصیت‌ها در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تدوین قانون اساسی بود که با علم و توانایی که داشت از قانون اساسی دفاع کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیشه کنی گفت: شهید بهشتی برای حفظ و دفاع از اسلامیت انقلاب همواره با علم، تبحر، اخلاق حسنه و  تسلط کم نذیر خود به جهاد تبیین در جامعه می‌پرداخت.

 

 وی در ادامه افزود: شهید عزیز با برگزاری مناظرات با نحله‌های مختلف فکری و منتقدان نظام جمهوری اسلامی به هدایت و روشنگری و زدودن غبار شب‌هات در اذهان مردم مبارزه و از عقیده مردم دفاع می‌کرد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهید بهشتی همواره بخاطر دفاع از انقلاب و ارزش‌ها همواره مورد آماج و تهمت‌ها و تخریب‌ها از ناحیه دشمنان و برخی از خواص قرار گرفته بود اما بخاطر حفظ نظام اسلامی و ولایت فقیه با قدرت به راه خود ادامه می‌داد و از سرزنش هیچ سرزنش کننده‌ای هراسی نداشت.

 

تیشه کنی تأکید داشت: شهید بهشتی نمونه‌ای از افراد تربیت یافته مکتب امام انقلاب بود و ولایت فقیه را به عنوان نائب امام زمان (عج) در عصر غیبت قبول داشت و از این عقیده دفاع می‌کرد و خود را سپر ولایت کرده بود و به تنهایی در مقابل همه دشمنان برای دفاع از ارزش‌ها و عقیده‌ها ایستادگی می‌کرد و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) شهید بهشتی یک ملت بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی