سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی به همراه پرسنل و رؤسای انجمن‌های ادبی، هنری و اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با ریاست دادگستری، قضات و پرسنل زحمتکش و خدوم دادگستری شهرستان سنقروکلیایی دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار علی حشمتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و نکوداشت هفته قوه قضائیه، بیان داشت: هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه که با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند. 

 

وی در ادامه با اشاره به سختی کار و دشواری های امر قضاوت بیان داشت: در دادگستری قضاتی صالح، مدبر، وظیفه‌شناس و از جنس مردم خدمت می‌کنند که نشان دهنده جایگاه خوب دادگستری است.

 

در ادامه نوری زاده رئیس دادگستری شهرستان سنقروکلیایی ضمن تشکر از حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و خبرنگاران در این دیدار بیان کرد: هنرمندان و خبرنگاران می‌توانند زبان گویای جامعه باشند و البته تأکید می‌شود اصحاب رسانه و خبرنگاران با حفظ رعایت مسائل اخلاقی به‌دور از توهین و تخریب می‌توانند بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را به مسئولین گوشزد کنند و این خود نوعی پیشگیری از مشکلات و معضلات و همچنین نارضایتی‌ها در جامعه است.

 

در ادامه این دیدار اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه، نسبت به مشکلات کاری خود و همچنین مسائل فرهنگی و اجتماعی پیرامون شهرستان سنقروکلیایی به اظهار نظر پرداختند.

 

در پایان این نسست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، هنرمندان و اصحاب رسانه، جهت همکاری و تعاملات فرهنگی، در عرصه اطلاع رسانی و روشن‌سازی اذهان عمومی نسبت به وظایف خطیر دادگستری و هرگونه همکاری و اجرای برنامه‌ها فرهنگی و هنری اعلام آمادگی کردند.

 

شایان ذکر است هفتم تیرماه ۱۳۶۰ سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ یار شریف امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی بود که همه ساله از یکم تا هفتم تیرماه به عنوان هفته قوه قضائیه در کشور گرامی داشته می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی