سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرهنگ دوم امیر کرمجانی در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت : شهرستان سنقروکلیایی در بحث استفاده از موتورسیکلت در استان بیشترین کاربران را دارا می‌باشد.

 

وی ادامه داد : با وجود تلاش فراوان پلیس در بحث فرهنگ سازی و برخورد با راکبین قانون شکن در شهرستان که درصد بالایی از تصادفات خسارتی و جرحی مربوط به همین کاربران محترم می باشد انجام داده که متأسفانه نتیجه مطلوب حاصل نگردیده است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سنقر ابراز داشت : پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان با افرادی که بدون گواهینامه یا کلاه ایمنی اقدام به رانندگی و یا تغییر در ارقام پلاک و پوشاندن آن ، حرکات نمایشی و غیر متعارف انجام دهند برخورد قانونی خواهد داشت.

 

 سرهنگ امیر کرمجانی تاکید داشت : پلاک هویت موتورسیکلت است و با توجه به اینکه ابزاری برای شناسایی مالک وسیله نقلیه محسوب می‌شود طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر، دستکاری و نبود آن عواقب انتظامی و امنیتی را در پی خواهد داشت.

 

وی خاطر نشان کرد : انگیزه برخی از راکبان جوان در سطح شهر مزاحمت برای نوامیس مردم، زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و فرار از دست قانون است که در صورت مشاهده این نوع موتور سیکلت سواران در سطح شهر علاوه بر اعمال قانون و انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ، صاحب موتور سیکلت نیز به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی