سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت الاسلام میلاد فرهنگیان در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت : به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت گروه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرک شهداء ۷۰ پک کامل لوازم التحریر به ارزش هر بسته ۵ میلیون ریال توزیع نمود.

 

روحانی گروه جهادی شهید سردار سلیمانی ابراز داشت : در همین راستا ۲۰ بسته کمک معیشتی ویژه خانواده های باردار نیازمند نیز به ارزش هر بسته ۱۵ میلیون ریال توزیع گردید.

 

حجت الاسلام فرهنگیان افزود : در راستای حمایت از طرح فرزند آوری و لبیک به فرمان حضرت امام خامنه ای در این راستا ، به مدت یکسال طرح حمایت از خانم های باردار نیازمند در دستور کار گروه جهادی قرار گرفته است و این طرح با حمایت خیّرین محترم به صورت مستمر هر ماه با تهیه بسته های کمک معیشتی و تأمین هزینه های پزشکی ادامه دارد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد : از خیّران و همشهریان گرانقدر دعوت می شود در این کار خداپسندانه سهیم باشند و نذورات خود را در این راستا به شماره کارت 5029087001334930 به نام گروه جهادی شهید سردار سلیمانی سنقر واریز نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی