سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش سهیل سنقر جمعی از مسئولین سپاه ناحیه سنقر با علی حشمتی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی طی نشستی صمیمی دیدار و گفتگو کردند. 

 

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین تیشه کنی با اشاره به گذرا بودن پست‌ها و مقام‌های دنیوی اظهار داشت ‌: این پست‌ها می تواند پله ای باشد برای رضای خدا و رسیدن به قرب الهی.

 

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه سنقر با ابراز خرسندی از انتصاب رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افزود : ایشان با توجه به پست‌های انقلابی، مردمی همچون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کانون بسیج هنرمندان و تجربه خدمت در شهرستان و تعامل با مدیران سنقروکلیایی بویژه نهاد های فرهنگی ، شناخت خوبی از کاستی های فرهنگی شهرستان دارند و می تواند نوید بخش حضور تمامی اقشار مختلف جامعه در عرصه های فرهنگی باشد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم توجه به هنر در میان اقشار مختلف و ارگان‌های فرهنگی جامعه اشاره داشت و بیان کرد : امیدواریم در دوره مدیریتی جدید به ظرفیت های هنری موجود در میان روحانیون و کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد نیز توجه شود و از این ظرفیت نیز در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری نظام مقدس جمهوری اسلامی کمال بهره را بتوان برد.

 

در ادامه سرهنگ عباسعلی خسروی با اشاره به شناختی که مدیریت جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ذائقه مردم دارند این مورد را نقطه قوتی برای پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان دانست که می‌تواند با تأثیر گذاری بر اقشار مختلف مردم آنها را به اهداف و آرمان‌های انقلاب بیشتر از پیش دلگرم کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در بخش دیگری از سخنان خود مخاطب شناسی را بخش مهم یک نهاد فرهنگی محسوب کرد و افزود : با شناخت جامعه هدف بهتر می‌توان قدرت تأثیر گذاری داشت.

 

ایشان گام سوم برای رسیدن به هدف و اثرگذاری فرهنگی را بکاربردن ابتکار و خلاقیت دانستند که البته این ابتکار نیز باید در چارچوب شرع و قانون باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در بخش پایانی سخنان خود بر مطالبه گر بودن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید و خاطر نشان کرد : این مطالبه گری بویژه برای شهرستان سنقر باید متفاوت با سایر شهرها باشد، چرا که در همین اغتشاشات اخیر شهرستان سنقر یکی از شهرهایی بود که شاید بشود گفت که هیچگونه اغتشاشی نداشته است و قطعا باید در تخصیص بودجه فرهنگی مورد توجه بیشتری قرار گیرد و همین مسئله باعث می شود که رئیس این مجموعه قدرت چانه زنی بیشتری جهت کسب بودجه داشته باشد.

 

در پایان این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی، با اشاره به خواستگاه فرهنگی انقلاب اسلامی، توجه به زیرساخت‌های عقیدتی را بسیار مهم ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که در این راه کمک های معنوی سپاه و قشر توانمند بسیج شهرستان بی تأثیر نخواهد بود.

 

علی حشمتی همکاری های پیش روی این دو نهاد را همگرایانه و مبتنی بر اصول انقلاب اسلامی خواند و افزود : در این راه و نیز در جهت اثرگذاری فرهنگی از هیچگونه همکاری بین این دو نهاد ، مضایقه نخواهد کرد و تمام پیشنهادات مطرح شده را در جهت پیشرفت فرهنگ و هنر شهرستان سنقر بکار خواهد برد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی