سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش سهیل سنقر طی نشستی صمیمی مدیریت و معاونین اداره آموزش و پرورش سنقروکلیایی با علی حشمتی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار علی حشمتی بر گسترش همکاری های فرهنگی و هنری این دو نهاد مهم و تأثیرگذار و لزوم توجه به دانش آموزان و نیز استفاده از این ظرفیت مهم انسانی، در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

 

در ادامه این نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان سنقروکلیایی ضمن استقبال از حضور فردی از تبار فرهنگ و هنر، بر این مسند مهم فرهنگی ابراز امیدواری کرد که در دوره مدیریت جدید این اداره شاهد گسترش فعالیت‌های بیشتری از هر دو نهاد در رابطه با بحث تعلیم و تربیت باشیم.

 

شایان ذکر است در پایان این دیدار حشمتی به عنوان نخستین گام از همکاری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح "طرح آموزش رایگان هنر" پرداخته و از مجموعه اداره آموزش و پرورش خواستار همکاری در جهت پیشبرد این طرح ملی، به عنوان یکی از اولویت های مهم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی