سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اقتدار نظام مرهون از خودگذشتگی شهداء است

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر؛ اظهار داشت: همه ما مدیون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهدا است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آن‌ها را توفیق الهی دانست.

 

وی افزود: خانواده شهدا، فرزندان خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد.

 

یاری با اشاره به اینکه شجره انقلاب اسلامی با خون شهدا رنگین شده است، عنوان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدا ستارگان هدایت هستند که مسیر را به ما نشان می‌دهند، نباید اجازه دهیم نام و یاد شهدا به فراموشی سپرده شود بلکه باید بتوانیم خصوصیات اخلاقی و معنوی آن‌ها را به نسل آینده منتقل کنیم.

 

فرمانده سپاه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: باید سبک زندگی و سیره عملی شهدا را الگو و سرلوحه خود قرار دهیم تا بتوانیم کشور را به سمت تعالی سوق دهیم.

 

وی در پایان تأکید کرد: امروز امنیت، آسایش و اقتدار نظام مدیون و مرهون از خودگذشتگی شهدا است؛ جوانانی که همه دارایی خود را کف دستشان گرفتند تا برای وطنشان بجنگند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی