سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اظهار داشت: توسل به امام حسین علیه السلام راهگشاست به معنای واقعی کلمه حسین (ع) مصباح الهدی و چراغ راه هدایت است.

 

فرمانده سپاه سنقر با بیان اینکه امروز اربعین میعادگاه شیعیان در سرزمین مقدس است ، خاطرنشان کرد: حفظ خاطرات شهدا در برابر طوفان تبلیغات دشمن با مجاهدت حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام به عنوان صاحبان این پرچم است و یک رسانه پرقدرت عاشورا تبدیل شده است.

 

وی گفت: این راهپیمایی عظیم میلیونی اربعین مدیون فداکاری شهدای مدافع حرم در راس سید الشهدای مقاومت شهید جاودان جبهه مقاومت سردار دلها سردار شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی است ما مدیون خون پاک شهدای مدافع حرم هستیم.

 

سرهنگ یاری با بیان اینکه معرفت به امام حسین علیه السلام روز به روز در حال گسترش است عنوان کرد: راهپیمایی اربعین به قوت اسلام و قوت جبهه مقاومت اسلامی تبدیل شده است این اجتماع عظیم میلیونی از روی عشق و ایمان است چشمهای مردم دنیا به این حرکت دوخته شده است.

 

وی ادامه داد: پیام امام حسین انتشار جهانی یافته است و این راهپیمایی به یک رسانه بی همتا در این دنیای پیچیده پر تبلیغات دشمن و پرهیاهو تبدیل شد.

 

فرمانده سپاه سنقر با بیان اینکه اربعین نماد حضور پیروان و علاقمندان اهل بیت علیه السلام است ، عنوان کرد: راهپیمای متعلق به همه سلایق گوناگون است و به الگوی دستیابی بزرگترین ظرفیت برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و نهضت حسینی امروز جاودان شده است.

 

وی گفت: اربعین پدیده ی غیر قابل توصیف است اصلا بی نظیر است و یک رزمایش عظیم شگفتی و حرکت فوق العاده در دنیاست آشکار شدن حقیقت است.

 

سرهنگ یاری بابیان اینکه اربعین به اتحاد و عظمت اسلام می انجامد افزود: روز به روز که اربعین جهانی تر شود و عزت امت اسلام است اربعین می تواند توطئه ها و تبلیغ دشمنان را خنثی و اجازه ندهد، آن ها به مقاصد شوم خود برسند.

 

وی تأکید کرد : امروز هدف همه مسلمانان براساس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی زمینه سازی برای ظهور از طریق ایجاد تمدن نوین اسلامی است و اربعین و این راهپیمایی اربعین بهترین و بزرگترین ظرفیت برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی